Tekisi mieli olla todella ilkeä
ja laittaa ex-salapanon vaimolle viestiä ja kertoa millaisen miehen kanssa elää. En halunnut tuolta mieheltä muuta kuin seksiä ja suhdekin loppui minun aloitteestani mutta silti haluaisin tämän asian vaimolle paljastaa. Ei mulla muuta.
Kommentit (18)
Eniten autat itseäsi pääsemällä tuosta katkeruudesta (jonka syy ei nyt minulle ihan auennut) eroon.
Eniten autat itseäsi pääsemällä tuosta katkeruudesta (jonka syy ei nyt minulle ihan auennut) eroon.
sain suhteesta juuri sen mitä hainkin ja olen tilanteeseen kaikinpuolin tyytyväinen nyt. Tiedän vaan että mies on "pettäjätyyppiä" ja luultavasti nyt vehtaa farmarissaan jo jonkun muun kanssa. Terkkuja vaan sinne Keski-Suomen suuntaan! En siis osaa sanoa miksi haluaisin paljastaa asian. Luultavasti sen teenkin jossain vaiheessa.
ap
sain suhteesta juuri sen mitä hainkin ja olen tilanteeseen kaikinpuolin tyytyväinen nyt. Tiedän vaan että mies on "pettäjätyyppiä" ja luultavasti nyt vehtaa farmarissaan jo jonkun muun kanssa. Terkkuja vaan sinne Keski-Suomen suuntaan! En siis osaa sanoa miksi haluaisin paljastaa asian. Luultavasti sen teenkin jossain vaiheessa.
ap
Miksi haluat olla ilkeä?
"En siis osaa sanoa miksi haluaisin paljastaa asian."
Kyllähän sinulla on jotain tunteita, koska jos hän olisi ihan ykshailee sulle niin et edes miettisi häntä. Sinulla on jotain tunteita tai sitten olet peusmieleltäsi hiukan outo muita ihmisiä kohtaan.
Kumpaa veikkaat oikeaksi diagnoosiksi?
ap
Miksi haluat olla ilkeä?
Ehkä siksi että itse haluaisin tietää jos mieheni olisi sellainen mulkunheiluttelija kuin tuo panoni.
ap
"En siis osaa sanoa miksi haluaisin paljastaa asian."
Kyllähän sinulla on jotain tunteita, koska jos hän olisi ihan ykshailee sulle niin et edes miettisi häntä. Sinulla on jotain tunteita tai sitten olet peusmieleltäsi hiukan outo muita ihmisiä kohtaan.
Kumpaa veikkaat oikeaksi diagnoosiksi?
ap
ap
Miksi haluat olla ilkeä?
Ehkä siksi että itse haluaisin tietää jos mieheni olisi sellainen mulkunheiluttelija kuin tuo panoni.
ap
Siis tuo salapanosi on kamala tyyppi koska petti vaimoaan, mutta sinä olet täysin viaton vaikka olet naimisissa?
Kertomalla vaimolle otat senkin riskin että miehellesi selviää että annat mulkunheiluttelijoille.
ap
Miksi haluat olla ilkeä?
ap
Siis tuo salapanosi on kamala tyyppi koska petti vaimoaan, mutta sinä olet täysin viaton vaikka olet naimisissa?
Kertomalla vaimolle otat senkin riskin että miehellesi selviää että annat mulkunheiluttelijoille.
Mieheni tietää tuosta suhteesta.
ap
Ap on mennyt ja rakastunut siihen "mulkunheiluttajaan". Miten säälittävää ja tavanomaista. Kuules ap, ihan pikku vinkkinä vaan: jollet osaa pitää tunteita erillään noista panosuhteista, niin jätä ne sitten suosiolla muille.Ja oikeestaan tämä oli ihan oikein sulle, piehtaroi nyt sitten mustasukkaisuudessa kun mies ilakoi jo muiden kanssa.
miten joku nainen voi vihata ja halveksia toista naista noin paljon. Eikö toisen ihmisen säästäminen tarpeettomalta kärsimykseltä kuulu tämän päivän naisten hyveisiin? Jo se, että panee varattua miestä, on mielestäni raukkamaista (joo tiedän, että siihen tarvitaan kaksi), mutta se, että vielä haluaa ehdoin tahdoin tuottaa kärsimystä tuolle aviovaimolle kertomalla asiasta, on mielestäni jotain täysin käsittämätöntä. Hän on viaton miehensä käytökseen eikä ansaitse sinun tuottamaasi tuskaa.
Sinä olet hirveä ihminen. Pahantahtoinen paskiainen. Vaikka ei perustaisikaan moraaliaan uskonnollisiin käsityksiin, kymmenen käskyä sopii silti uskonnottomienkin ihmisten ohjenuoraksi. Esimerkiksi käskyt "älä tee huorin" tai "älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa". Sinulla ei kuitenkaan näytä olevan mitään moraalia. Olet kuvottava.
Ap on mennyt ja rakastunut siihen "mulkunheiluttajaan". Miten säälittävää ja tavanomaista. Kuules ap, ihan pikku vinkkinä vaan: jollet osaa pitää tunteita erillään noista panosuhteista, niin jätä ne sitten suosiolla muille.Ja oikeestaan tämä oli ihan oikein sulle, piehtaroi nyt sitten mustasukkaisuudessa kun mies ilakoi jo muiden kanssa.
enkä ole myöskään mustasukkainen. Lähinnä ajattelen tässä vaimoa. Kun tiedän siis varmaksi etten ollut ensimmäinen sivusuhde enkä varmasti viimeinenkään. Mutta katsotaan nyt lähdenkö toteuttamaan tätä vai en.
ap
Se kertoo vain sinusta. Asia askarruttaa sinua, koska ehkä koet syyllisyyttä. Haluat paljastaa suhteen vaimolle lievittääksesi omantunnontuskia. Verhoat aikeen "ilkeydeksi". Ethän todella voi tietää millainen vaimo on, ottaako hän tekosi ilkeytenä, liikuttaako sanasi häntä ollenkaan vai murtuuko hän palasiksi. Leikittelet ajatuksella ehkä siksikin, että koet sinulla olevan valtaa. Valtaa muuttaa vaimon elämän suuntaa. Vaimo on ehkä sinua korkeammassa asemassa ja tällä ilkeydellä / vallankäytöllä koet pääseväsi henkisesti vaimon niskan päälle. Sellaista teettää yleensä huono itsetunto. Ilkeys on vain sana jolla verhotaan muut motiivit.
Jos olisit onnellinen ja taspainoinen sinkku ja suhde olisi ollut sinulle kevyt et miettisi koko asiaa lauantai-iltana vaan olisit jo uutta etsimässä yössä.
Tai ehkä olet vain provo.
En ole rakastunut, en koskaan ollutkaan enkä ole myöskään mustasukkainen. Lähinnä ajattelen tässä vaimoa. Kun tiedän siis varmaksi etten ollut ensimmäinen sivusuhde enkä varmasti viimeinenkään. Mutta katsotaan nyt lähdenkö toteuttamaan tätä vai en.
ap
olet selvästi rakastunut mieheen.
enkä ole myöskään mustasukkainen. Lähinnä ajattelen tässä vaimoa. Kun tiedän siis varmaksi etten ollut ensimmäinen sivusuhde enkä varmasti viimeinenkään. Mutta katsotaan nyt lähdenkö toteuttamaan tätä vai en.
ap
Tunteita sinulla on ja ne on luonnollisia. Et ajattele vaimoa, vaan tunteet ohjaavat ajatuksia. Jos ajattelisit vaimoa, olisit varmasti jo aikaisemmin tehnyt aivan muuta. Kun nyt luulet ajattelevasi vaimoa, luuletko ajattelevan jatkossakin toisten vaimoja? Eli lopettaisit toisten miesten kanssa touhuamisen? Epäilen, ettei siinä tunnetilassa enää vaimon ajatteleminen nousekaan tunteiden kautta tekosyyksi jättää mielihaluja toteuttamatta.
ja laittaa ex-salapanon vaimolle viestiä ja kertoa millaisen miehen kanssa elää. En halunnut tuolta mieheltä muuta kuin seksiä ja suhdekin loppui minun aloitteestani mutta silti haluaisin tämän asian vaimolle paljastaa. Ei mulla muuta.
Yhtä kuvottavaa on lähteä leikkiin,jos tietää toisen varatuksi.Sietäisi hävetä.Aliarvoinen ihminen.Sinä.Hän myös.
Todennäköisesti sua ei edes usko ketään, mutta vaimon ja hänen kavereidensa vihat saa päälles.