iskeminen kirjastossa
oletteko itse olleet iskemässä tai iskettynä kirjastossa? Oletteko joutuneet kesken rauhallisen lukukokemuksen äkillisen kiiman valtaan, tai onko vastakkainen sukupuoli flirttaillut...
Miten koit tilanteen? Millaisia reaktioita... Kerro kokemuksistasi!
Kommentit (7)
kuin...
Kerran meinasin kirjalla iskeä kaveria, kun se ei osannut pitää turpaansa kiinni, vaan puhua mongersi koko ajan.
Todella ärsyttävää!
90-luvun alussa opiskeluaikana homma hoitui opiskelijakirjastossa katsekontaktilla ja sit juttelemalla :)
Kun olin kirjastossa töissä joskus opiskeluaikoina, yks asiakas ehdotti, että voitaisiin jäädä kirjastoon panemaan sulkemisajan jälkeen. No en kyllä suostunut. :D
Yliopiston kirjaston lukusalissa yrittäessä keskittyä opiskeluun ajatukset helposti lähtee harhailemaan kaikkeen muuhun kuin opiskeltavaan asiaan. Olisin kyllä tosi helposti lähtenyt sieltä kenen tahansa ok-näköisen mukaan jos joku vaan olisi tullut ehdottamaan jotakin ;)
Miehet vois kyllä tulla kirjastossa iskemään enemmänkin. Siis ei työntekijöitä, vaan asiakkaita.
iskemässä kirjastossa. Aloitan keskustelun kirjoista ja lukemisesta ja sitten pyydän uhriani tulemaan kotikirjastooni tekemään mielenkiintoisia kirjalöytöjä. Sitten kun saan iskuni kohteen kotiini, niin rupeen kopeloimaan sitä - ja lopunhan arvaattekin...
hmmm... aika houkutteleva ajatus. Luulisi että naisetkin viekoittelisivat kirjastossa ihan tahallaan kun hyvä kohde sattuisi vastaan ;)
Esim. näin
http://1.bp.blogspot.com/-Xxu2fheqfQY/TtYqY5mFsFI/AAAAAAAABmM/FlyXX5DctjQ/s1600/Bild578.jpg
:D
Oletpa tuhma tyttö :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 12:57"]
hmmm... aika houkutteleva ajatus. Luulisi että naisetkin viekoittelisivat kirjastossa ihan tahallaan kun hyvä kohde sattuisi vastaan ;)
Esim. näin
http://1.bp.blogspot.com/-Xxu2fheqfQY/TtYqY5mFsFI/AAAAAAAABmM/FlyXX5DctjQ/s1600/Bild578.jpg
:D
[/quote]
Olen 38-vuotias sinkku kirjastotyöntekijä. Viime viikolla yksi mies yritti iskeä minua. Hän kyseli käynkö useinkin kirjastossa. Housut lököttivät ja vaatteet haisivat tupakalle. Vatsaakin oli.
En minä neitsyt ole, vaikka olenkin sinkku. Ei tässä nyt niin miehenkipeitä olla, että jokaisen kaksilahkeisen matkaan lähtisin. Kyllä minulla miehiä on ollut.