Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mitä 7 vuotta täyttävälle tytölle synttärilahjaksi?

Vierailija
15.01.2013 |

Poika sai kutsun kaverisynttäreille eikä minulla ole pienintäkään haisua, mistä tuon ikäiset tytöt pitävät (oma tyttäreni on vasta taaperoiässä).

Lahja saisi maksaa korkeintaan 20e.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schleich-hevosilla ja Littlest Pet Shop-elukoilla. Kaupoissa on myös Super Model-piirustusvihkoja, joihin voi suunnitella itse pukuja ja koruja yms. Sellainen maksaa alle kympin ja siihen vaikka tussit mukaan, niin pysyy budjetissa. 20 eurolla saa jo pari Schleich-hevosta tai jonkun LPS-paketin.

Vierailija
2/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pet shop-eläimet

zuzu-petsit, etenki uudet heppa, koira zuzut

top-modelit on isommille, mut ihania vähä samaa tyyliä on eläinmaatila kirjaset, joihin voi piirtää ja tarrata mukana tulevia tarroja, löytyy top model.kirjojen kaa samasta hyllystä

si on ne hepat, monet tykkää kaikista heppa jutuista

barbiet viehättää useampia

ja parhaat on legofriens legot, mun tyttö sai niitä monta erilaista pakettia kaverisynttäreillä ja olivat kaikki erittäin mieluisia, noitakin on eri hintaisia, valta osa 6-20e pkt

eli kyl kaverilahjaksi riittää 10e , vähän päälle niin saat vaikka mitä, josta varmasti tykkää

älä vaan pehmoja ostele , niit pursuaa jo kaikiien kodit varmasti

ei kun sinne leluhyllylle vaan, nyt on ale aika , saa edullisesti ihania juttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Pet Shop-eläimet, Lego Friendsit, Barbiet, erilaiset väritys/suunnitteluvihkot (TopModel, koti, ballerina ym)

Vierailija
4/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö piirtänyt niitä 5-vuotiaasta asti. Ihan kuuminta hottia 7-vuotiaiden keskuudessa myös! Top Model-kirja ja hyvät kynät, jos kerran rahaa voi noin paljon käyttää. Kaikenlaiset hiushärpäkkeet, omaa shampoota ja suihkusaippuaa, nättejä vihkoja, kirjepaperia, askartelutarvikkeita, päiväkirja..

Vierailija
5/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten helppolukuinen kirja, kun varmaan opettelee lukemaan tai ehkä jo lukeekin itse. Esim. Heinähattu ja Vilttitossu tai Ella-kirjat. Äitinä arvostaisin kirjaa enemmän, kuin tota "krääsää", joka sekin on toki tarpeellista! :)

Vierailija
6/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista ja muodista yms. Monet 7-vuotiaat ei vielä ole.

Omakin lapsi sellisen vihkosen sai mutta käyttämättä on jäänyt kun tuollainen ei kiinnosta. Hän sen sijaan ilahtuisi kaikista eläinjutuista, figuureista, pehmoista yms.

Vierailija
7/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön mieluisimpia 7-vuotislahjoja olivat nimenomaan nämä TopModel-tyyppiset kirjat, joissa voi itse suunnitella/piirtää vaatteita/kampauksia/mitä vaan (niitä on myös jotain sisustusjuttuja, tarjontaa riittää!).

Monster High:t on myös nyt "alkava" kova juttu, Barbit jo ehkä vähän out (surullista kyllä!).

Kirjat on kivoja myös, mutta itse harvoin ostan kirjoja, koska on vaikea tietää, mitä kirjoja päivänsankarilla on jo hyllyssään. Tatu ja Patu pihalla on meidän tämänhetkinen nro 1.

En suosittele ostamaan mitään prinsessakamaa, meidän 7-vee on ainakin sitä mieltä, että ne on jo lapsellisia.

Vierailija
8/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa mielipiteitä lasten keskuudessa, toiset tykkää, toiset ei välitä yhtään.

Vierailija
9/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin maksaa varmaan 15-19e, mutta varma hitti:)

Vierailija
10/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitten itse ostaa mitä haluaa.

Vierailija
11/11 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tykkää yli kaiken lego friendseistä. Barbit on kanssa kivoja ja tän hetken hitti taitaa olla ne monster high-nuket. Tosin omani ehkä haluaa sellaisen, kun kavereillakin on. Luulen, että barbie on muuten kivempi. Barbien ja varsinkaan Kenin vaatteita ei taida olla koskaan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi