Haluaa tietää enneku kokeilee
Miten te naiset koette sen, jos mies takaapäin naidessa pitää tisseistä kiinni? Entä onko sillä vaikutusta, kuinka syvään pyllistätte?
Kommentit (9)
Ihanaa, kun mies ottaa kunnolla tisseistä kiinni ja rytkyttää takaapäin. Voi, se tekee niin hyvää, jos mies samalla vielä vetelee nänneistä.
Mä en halua antaa takaapäin. Siinähän mies näkee peräaukonkin.
No mitä hemmettiä, sehän on aivan mielettömän kiihoittavaa. Ootko sä joku ihan teini? Kyllä aikuiset naiset antaa takaapäin ja nauttii siitä.
Mitä väliä, jos peräaukko näkyy?
No mitä hemmettiä, sehän on aivan mielettömän kiihoittavaa. Ootko sä joku ihan teini? Kyllä aikuiset naiset antaa takaapäin ja nauttii siitä.
Mitä väliä, jos peräaukko näkyy?
No on se vähän noloa. Naisen pyllistys on ennen ollut pahin mahdollinen loukkaus.
Rakastan takaapäin-asentoa. Kaiken kruunaa se, jos mies hyväilee peräaukkoani samalla. En tykkä siitä, jos mies yrittää laitta sormen anukseen.
Miehen ei pidä koskaan laiminlyödä naisensa tissejä. Valitettavan usein vain näin tapahtuu. Rintojen oikea-aikainen hyväily saatta vahvistaa nautintoa paljon. Pyydän miestäni hyväilemään rintojani koko yhdynnän ajan.
Tyttöystäväni haluaisi ratsastaa minulla, mutta erektioni hiipuu pian sen jälkeen, kun hän tulee päälleni. Mikä avuksi?
Tyttöystäväni haluaisi ratsastaa minulla, mutta erektioni hiipuu pian sen jälkeen, kun hän tulee päälleni. Mikä avuksi?
Toi kuulostaa psykologiselta jutulta. Ehkä teillä on naisella housut. Täytys varmaan päästä niskanpäälle ainakin psykologisesti.
Mitä sevempää kumartaa sen parempaa tekee, ainakin mulla.