Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaa tietää enneku kokeilee

Vierailija
14.01.2013 |

Miten te naiset koette sen, jos mies takaapäin naidessa pitää tisseistä kiinni? Entä onko sillä vaikutusta, kuinka syvään pyllistätte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sevempää kumartaa sen parempaa tekee, ainakin mulla.

Vierailija
2/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun mies ottaa kunnolla tisseistä kiinni ja rytkyttää takaapäin. Voi, se tekee niin hyvää, jos mies samalla vielä vetelee nänneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua antaa takaapäin. Siinähän mies näkee peräaukonkin.

Vierailija
4/9 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hemmettiä, sehän on aivan mielettömän kiihoittavaa. Ootko sä joku ihan teini? Kyllä aikuiset naiset antaa takaapäin ja nauttii siitä.

Mitä väliä, jos peräaukko näkyy?

Vierailija
5/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hemmettiä, sehän on aivan mielettömän kiihoittavaa. Ootko sä joku ihan teini? Kyllä aikuiset naiset antaa takaapäin ja nauttii siitä.

Mitä väliä, jos peräaukko näkyy?

No on se vähän noloa. Naisen pyllistys on ennen ollut pahin mahdollinen loukkaus.

Vierailija
6/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan takaapäin-asentoa. Kaiken kruunaa se, jos mies hyväilee peräaukkoani samalla. En tykkä siitä, jos mies yrittää laitta sormen anukseen.

Vierailija
7/9 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei pidä koskaan laiminlyödä naisensa tissejä. Valitettavan usein vain näin tapahtuu. Rintojen oikea-aikainen hyväily saatta vahvistaa nautintoa paljon. Pyydän miestäni hyväilemään rintojani koko yhdynnän ajan.

Vierailija
8/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni haluaisi ratsastaa minulla, mutta erektioni hiipuu pian sen jälkeen, kun hän tulee päälleni. Mikä avuksi?

Vierailija
9/9 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni haluaisi ratsastaa minulla, mutta erektioni hiipuu pian sen jälkeen, kun hän tulee päälleni. Mikä avuksi?

Toi kuulostaa psykologiselta jutulta. Ehkä teillä on naisella housut. Täytys varmaan päästä niskanpäälle ainakin psykologisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi