En ymmärrä miksi ostaa Reimatec+ talvivaatteet lapsille ja sitten
käyttää ulkoillessa vanhoja. ehkä kirppikseltä löydettyjä sata krt pestyjä ja lutvaantuneita ohuita rääsyjä. Annetaan reiman vaatteet vain koulumatkalle ja kun käydään kylässä/kauppakeskuksessa!
Meillä on lapsilla aika kalliita merkkivaatteita (reimatec+, T2H, P.O.P) ja niitä käytetään juuri pk pihalla, omalla pihalla, puistossa, mäenlaskussa jne. Siihen ne juuri ovat hankittuja jotta pysyy lämpimänä ja kuivana! Ei tulisi mieleenkään pitää esittelyvaatteina ja oikeasti ulkoillessa käyttää ryysyjä! Siis kuka tälläistä harrastaa!? (muu kuin eräs tuttuni)
Kommentit (5)
Eräs uusi tuttava tosiaan kertoo kuinka kalliita ja hyviä nuo vaatteet ovat. kuitenkin pukee lapsensa oikeasti ohuisiin ja kulahtaneisiin vaatteisiin. (luulin ulkoillessa että lapsella oli välikausihousut vaikka olivatkin toppahousut) Sitten laitetaan reimaa kun mennään kauppaostoksille. En todella voi ymmärtää. Ostaisi sitten vaikka villakangastakkia tms. kevyttä ja nättiä kauppareissuille mutta reiman haalari ei mun mielestä ole "hienostelu vaate"
Tosin viikonloppuisin pihalla joudun käyttämään kakkosulkovaatteita, kun Reimatec-romppeet ovat kuivumassa. (Meillä ei oo kuivausrumpua.)
lapsille kouluun ja jos ne iltapäivällä on märät niin kakkosvaatteet pihaleikkeihin.
Mua taas ihmetyttää ne tyypit jotka ostaa kalliissa vaatteissa niin paljon kasvunvaraa että kun ovat vihdoin oikean kokoiset pitää ostaa jo uudet (ja taas kolme numeroa liian isot)
Sinä ongelmasi kanssa ja minä kun viitsin vastata tällaisiin juttuihin. Huoh
ja täällä kolmas apua tarvitseva :D
Ap,on sulla varmaan jotain pointtia joo, mut miks sua kiinnostaa? Ihan oikeesti? Mitä välii? Miten se on sulta pois? Pitäiskö sun varmuuden vuoksi tehdä lastensuojeluilmoitus ystävästäsi?
Sinä ongelmasi kanssa ja minä kun viitsin vastata tällaisiin juttuihin. Huoh