Yh:t, olisiko käyttöä 23-v. opiskelijalle silittelemään sinua sohvalla kun lapsi on pantu nukkumaan?
Kommentit (5)
Pikkupojat (tai keski-ikäiset tädit kuten sinä) eivät kiinnosta. Täytyy myös murtaa käsityksesi yksinhuoltajien kevytkenkäisyydestä.
Mitä maksaa?
Olen sinkku (Vantaa) ja ajattelin siitä hyötyvän molempien ilman sitoumuksia, molemmat saavat tarvitsemaansa lämpöä ja hellyyttä. Ja voisit varmaan jotain vielä opettaakin..
Opetusta saatavilla seuraavissa aineissa: Pyykin lajittelu, -pesu ja -viikkaus, vaatteiden korjaus käsin tai koneella ommellen, koulukirjojen päällystys, viikon ruokalistan valmistelu, erinäisten kodin korjaustöiden hoito, riitojen sovittelu, kipeän lapsen hoito kotioloissa, hiekan imurointi kengistä...
Jos vielä näiden jälkeen on motivaatiota, voin tarjota lämpöä ja hellyyttä noin 5 min ajan ennen nukahtamistani. Milloin tapaamme?
Täytyy sitten tyytyä niihin upeavartaloisiin himokkaisiin opiskelijatyttöihin.
t. 23-v.
Olen kyllä varattu, mutta mikäs siinä olisi tavata välillä kivaa poikaa. Oletko hyvännäköinen ja kokoinen? Oletko yo-opiskelija vai amis?
Olen sinkku (Vantaa) ja ajattelin siitä hyötyvän molempien ilman sitoumuksia, molemmat saavat tarvitsemaansa lämpöä ja hellyyttä. Ja voisit varmaan jotain vielä opettaakin..