Olisipa minulla keski-ikäisenä paljon naisystäviä, joiden kanssa
voisi reissata, käydä ravintoloissa ja viettää hauskaa aikuisen naisen aikaa. Ei tarvitsisi jämähtää kotiin, kun kerran lapset on isompia. Mutta kuinka aktiivisia päälle nelikymppiset ovat tuollaisissa asioissa? Vai onko perhe silloin ainoa kiinnostuksen kohde?
Kommentit (4)
Eri ystävien kanssa tehdään eri juttuja... toisten kanssa tavataan käydä syömässä, joidenkin kanssa käydään esim. kaupunkilomilla(toki lapsi/lapsia saattaa olla mukana), sitten on lenkkikavereita... ei jatkuvasti tai joka viikko/kuukausi, mutta silloin tällöin.
eikä kaikilla ole perhettä.
että olisi ystäviä, joiden kanssa viettää hauskaa iltaa ravintolassa tai mökillä tai muualla. On minulla muutama, mutta heillä on vielä nelikymppisenäkin niin pieniä lapsia, etteivät usein pääse tai niin helvetin mustasukkainen mies, etteivät siksi pääse! Omat lapseni ovat jo teini-iässä. Viettävät kavereilla öitä, ovat lomia isällään. Ihana olla +40 ja vapaa, kun vaan olisi niitä menokavereita...
ne kaverit mitenkään mystisesti neljänkympin iässä ilmaantuu, jossei niitä aiemmin ole.
Mä olen kolmikymppinen ja mulla on muutama ystävä, joiden kanssa käydään reissussa, mökillä, viihteellä yms. Aika harvoin nykyään, mut kymmenen vuoden päästä toivottavasti paljon useammin!
Todella aktiivisia ollaan tässä iässä! Ihana kun ei tarvi enää pikkulapsia paapoa ja on itselläkin jo oma elämä!