Mies ei taida enää haluta minua seksuaalisesti :( mitä voin tehdä?
On pettänyt minua viime syksynä,ei meillä seksiä kyllä ollutkaan kuukausiin haluttomuuteni takia.
Päätettiin korjata asiat ja nyt olen myös löytänyt taas seksihaluni uudelleen,MUTTA...minusta tuntuu ettei mies enää kosketa minua kuten ennen vaikka kovasti kyllä halailee jne ja kertoo rakastavansa.
Hellyyttä siis on mutta seksi on aika laimeaa..olen myös yrittänyt kysellä toiveita ja keksiä jotain piristävää sänkypuuhiin,mutta tuntuu riittävän ihan perinteiset pikapanot miehelle :( Haluaisin myös esim.suudella intohimoisesti koska kiihotun siitä,mutta siitäkin mies jotenkin onnistuu vetäytymään pois..
Että taisi olla se ruoho sen verran vihreämpää aidan toisella puolella etten minä enää riitä.
Kommentit (4)
Puhuttu ollaan paljonkin mutta tämä seksihomma mua häiritsee kyllä nyt..koska MULLE ei ainakaan tuollainen seksi riitä.ap
Muuta tyyliä. Ei ole häpeä tunnustaa, että ihminen on seksin suhteen vaihtelunhaluinen ja mies varsinkin on sellainen ihan biologisesti, ei omasta tahdostaan. Se ei tarkoita, että sinussa tai tyylissäsi olisi mitään vikaa. Jos muutat tyyliäsi voi mies kiinnostua sinusta samaan tapaan kuin kiinnostuisi toisesta naisesta vain sen vuoksi, että toinen nainen on erilainen.
Kyllä se vaan taisi saada parempaa seksiä muualla ja todennäköisesti jatkaa suhdetta.
Itse, en kykenisi pääsemään miehen pettämisestä yli. Älä yritä liikaa. Petyt varmasti. Miten olette saaneet puhuttua?