Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta fevarin/fluvosol lääkkeestä

Vierailija
07.01.2013 |

onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä? Mihin vaivaan. Itsellä ahdistus ja paniikki, masentunut en koe olevani. Monia lääkkeitä jo kokeiltu, mikään ei oikein auta. Onko kellään auttanut tuo lääke? Viekö seksihalut? Mulla kokeilemissani lääkkeissä on ollut ongelmana joko että ne eivät ole tehonneet tai sitten ne ovat väsyttäneet liikaa tai vieneet seksihalut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monethan täällä syö kaikenlaisia masennuslääkkeitä, mut eikö kukaan tätä?

Vierailija
2/6 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla määrättiin vuosia sitten muistaakseni PMS-oireiden ja masennuksen lievittämiseen. Aluksi lääke vaikutti sillä tavalla, että saatoin naureskella ilman mitään erityistä syytä, mutta myöhemmin en huomannut normaalitilanteissa mitään erityistä vaikutusta. Kai se vaikutti mielialoja tasaavasti kuitenkin, mutta ei mitenkään radikaalisti. Jos joku asia vitutti, niin vitutti Fevarinista huolimatta. Lopetin lääkkeen käytön asteittain ja olen ollut ilman sitä nyt useamman vuoden ajan. En muista mitään pahempia sivuvaikutuksia. Ehkä vaikeinta siinä luopumisessa oli se, että olin tottunut käyttämään sitä päivittäin ja luulen, että suurin riippuvuus oli henkistä laatua. Nyt kuitenkin mietin, että alkaisinko käyttää sitä uudestaan, kun tuntuu, että PMS-oireet ovat taas ihan helvetilliset. Tuntuu, että synnytyksen jälkeen vaan pahentunut. Minusta tulee PMS-päivinä ihan raivohullu ämmä. En tiedä, auttaisiko Fevarinin aloittaminen siihen, että pystyisin hillitsemään omat raivokohtaukseni paremmin. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä seuraako ap tätä enään, mutta itselläni kun oli masennus pahimmillaan ja itsemurha-ajatukset pyörivät päässä, niin minulle määrättiin fevarin. Illalla otin, koska aiheuttaa väsymystä ja yöt oli itselläni pahimmat. Alkuun tuli oireiden paheneminen, joka tulee oikeastaan jokaisessa lääkkeestä, mutta sen jälkeen vointi koheni huomattavasti. Siinä on myös se hyvä puoli, mitä muissa lääkkeissä ei ole, että se ei laske omaa kontrollia.raskauden aikana söin toista valmistetta, joka ei toiminut kunnolla ja aiheutti orgasmivaikeuksia. Olen syönyt fluvosolia (entistä fevarinia) nyt noin 7 vuotta.  Ainoa huono puoli on tullut ilmi, kun unohtaa ottaa lääkkeen niin seuraavana iltana ennen kuin on lääkkeen oton aika, tulee heitehuimausta. Joka siis on vieroitusoire.

Vierailija
4/6 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti saanut jo avun mutta kerron nyt kuitenkin miten Fevarin toimi itselläni, jos joku muu kaipaa kokemuksia...

Olen syönyt aikoinaan 300 mg masennukseen ja olo alkoi kohenemaan huomattavasti ensimmäisen kuukauden aikana. Olin ensimmäisen kk jälkeen hyvin iloinen ja seksi kiinnosti taas. Sitten olo tasantui ns. normaaliksi. Lopetin asteittain, kun sain terapiapaikan 2 vuotta lääkkeiden aloituksen jälkeen. 10 v myöhemmin sain 50 mg uusineeseen masennukseen/työuupumukseen ja tämä määrä poisti pakko-oireet/ajatukset mutta ei varsinaisesti piristänyt. Karmivien ajatusten väheneminen auttoi oloa huomattavasti ja jaksoin taittaa stressaavan elämäntilanteen. Sivuoireita en muista, saattoi ollakin.

Vierailija
5/6 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fluvosolia käytän 100mg pakko-oireisiin.Vaikutus tulee kun käyttää pitempään rauhoittanut hermoston kylläkin jo n.2 viikon jälkeen.Suurempina annoksina nukun ilmeisesti sikeämmin kun virtsan pidätys ei toimi(yö kastelu).Seksi haluihin vaikuttaa ja orgaaninen tuntemukseen vähän erilaiseksi mutta ei paha.Myös orgaaninen pidätyskyky paranee.