Nauttiiko miehet yhdestä orgasmista?
Eilen miehen kanssa sekstailtiin pitkän kaavan mukaan. Leluna meillä oli mukana iso, punainen jellydildo, jonka halkaisija on n. 5 cm ja pituus n 20 cm. Oma mies on pienempi ja tuo sauva on minun anatomialleni ihan järjettömän iso. Sisään saaminen on työn ja tuskan takana, mutta sitten kun se liukkarin kanssa on sisälläni, on nautinto sanoinkuvaamatonta, vähän kipua ja euforiaa sopivasti sekoittuneena. Mies käytti tuota dildoa kun olin kontallani perä pystyssa ja sain kolme huikaisevaa orgasmia peräjälkeen. Sen jälkeen mies halusi vielä leikkiä minulla ja dildolla kun makasin selälläni ja sain vielä yhden orgasmin, jonka jälkeen olin ihan hikinen ja tyydytetty.
Mies tuli sitten takaapäin ja sai orgasminsa ja seksi oli siinä. Makoiltiin vielä lähekkäin. Mua rupes mietityttämään, että eikö mies tunne tyydytystään jotenkin vajavaiseksi tuolla yhdellä orgasmilla kun itse saan neljä peräjälkeen ja jokainen on ihan tajunnanräjäyttävä. Vai onko osa miehen nautintoa nähdä nainen perä pystyssä kiimaisena iso dildo sisällä ja nähdä kun nainen nauttii? Mulle tuli vähän ikävä fiilis kun haluaisin että mieskin nauttisi yhtä paljon kuin minä.
(Ei koko seksi ollut minun räpläämistäni, otin suihin, hyväilin käsilläni ja miehellä oli penisrengas lisämausteena.)
Kommentit (7)
mutta ei ihan peräjälkeen niin kuin minä, vaan tarvitsee välillä vähän "hengähtää". Itse kun olen siinä vaiheess saanut 4-5 kertaa, niin ei meinaa jaksaa aloittaa uudestaan:-)
T: AP
tuottaa minulle nautintoa vaikka kuinka kauan ja eri tavoilla, nauttii siitä itsekin. Kyllä mieskin saa omansa minulta tavalla tai toisella.
Mulle tuli vähän ikävä fiilis kun haluaisin että mieskin nauttisi yhtä paljon kuin minä.
Minäkin haluaisin, että naiseni nauttisi yhtä paljon kuin minä, mutta kun mä saan paremman orkun kun nainen niin eihän se onnistu.
Mä saan itseasiassa kaikkein parhaan orkun maailmassa joten teidän muiden seksin harrastaminen on aika turhaa.
T Mies
Mulle tuli vähän ikävä fiilis kun haluaisin että mieskin nauttisi yhtä paljon kuin minä.
Minäkin haluaisin, että naiseni nauttisi yhtä paljon kuin minä, mutta kun mä saan paremman orkun kun nainen niin eihän se onnistu.
Mä saan itseasiassa kaikkein parhaan orkun maailmassa joten teidän muiden seksin harrastaminen on aika turhaa.
T Mies
M+50
Onhan se oma orkku nautillollinen mutta likimain yhtä ison (ellen isommankin) tyydytyksen saan kun vaimolle voin kielellä/sormipelillä ym. saada montakin huippua.
Mulle jää jotenkin mieleen kesketekoinen homma jos kovan rynkytyksen jälkeen molemmat kiljaisevat huippunsa merkiksi ja sen jälkeen käännetään selät vastakkain ja aletaan nukkumaan.
Meillä rakastelusession aikana pelkkä yhdyntä vie kokonaisajasta vain pienenen osan.
Minulle ainakin on tärkeää saada naiseni nauttimaan seksistä mahdollisimman paljon. Seksi on tärkein osa läheisyyttä, rakkautta ja hellyyttä. Seksi mistä naiseni pitää on tietysti ihan itsekkäästikkin tärkeää > saa itse helpommin ja useammin.
Olen ihan tyytyväinen 1 laukaus/noin 2-4 tuntia? määrään. Kun ei ole x kertaa peräkkäin laukeava nainen, eli ei tiedä paremmasta(?) ja yksi hyväkin on todella mukavaa.
PARAS laukeaminen on täydellinen purkautuminen ihanan naisen suuhun, siis tulla imetyksi ihan loppuun saakka. Jos elämässä on jotain parempaa, en ole sitä nähnyt/kokenut.
M39
Kyllä mä ainakin saan miehelleni useita orgasmeja. Nauttii se toki yhdestäkin eikä lisää ruinaa, mutta annan ikään kuin kaupanpäällisenä vielä yhden tai pari lisää. Yhtä hymyä on mies.