Mulla oli vuosia sitten kirjekaveri ulkomailta,
siis ei mitään teininä vaan tuossa noin 10 vuotta sitten. Googlasin hänet huvikseni, ja löysin ehkä oikean fb:stä, ja mietin että olisiko hölmöä laittaa viestiä fb:n kautta? Mitä kirjoittaisin? En muista enää mihin kirjeenvaihto kaatui, todennäköisesti minulta jäi vastaamatta kun siinä elämänvaiheessa oli jotain säätöä exän kanssa tms.
Kommentit (7)
kysyt vain onko se joksi luulet ja kysyt kuulumisia.
kirjoiteltiin n 20 v, sitten hänen lapsensa sairastui vakavasti ja yhteydenotto loppui.
Pari vuotta sitten facebookista hänet bongasin ja taas pidetään yhteyttä viikottain ja ollaan tämän jälkeen nähtykin 3 krt.
laittaisi viestiä facebookin kautta. Itsekin löysin vanhan kirjeenvaihtokaverin niin, tai oikeastaan hän löysi minut. Minä olin tosin yrittänyt etsiä häntä aikaisemmin, mutta muistin sukunimen väärin.
Muakin kiinnostaisi :D
Luulin että se on vaan lastenhommaa, siis tuo kirjekavereille kirjoittelu.. :o
myös kymmeniä kirjekavereita ympäri maailmaa teininä. Nyt 15v myöhemmin olen löytänyt monet heistä uudestaan facebookin kautta. :)
Pari vuotta sitten hän löysi minut Facebookista. Mulla on kaksi nimikaimaa fb:ssä ja hän oli kaikille kolmelle viestiä laittanut :) Kerran ollaan jo nähtykin, kun oltiin miehen kaa Kreetalla lomalla ja kirjekaveri tuli sitten Thessalonikista käymään siellä. :)
Minullakin oli aikanaan paljon kirjekavereita mutta kaikkien opiskelukiireiden yms. vuoksi kirjoittelu jäi. Ilahtuisin kyllä jos joku yllättäen ottaisi yhteyttä.