Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli vuosia sitten kirjekaveri ulkomailta,

Vierailija
07.01.2013 |

siis ei mitään teininä vaan tuossa noin 10 vuotta sitten. Googlasin hänet huvikseni, ja löysin ehkä oikean fb:stä, ja mietin että olisiko hölmöä laittaa viestiä fb:n kautta? Mitä kirjoittaisin? En muista enää mihin kirjeenvaihto kaatui, todennäköisesti minulta jäi vastaamatta kun siinä elämänvaiheessa oli jotain säätöä exän kanssa tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli aikanaan paljon kirjekavereita mutta kaikkien opiskelukiireiden yms. vuoksi kirjoittelu jäi. Ilahtuisin kyllä jos joku yllättäen ottaisi yhteyttä.

Vierailija
2/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt vain onko se joksi luulet ja kysyt kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoiteltiin n 20 v, sitten hänen lapsensa sairastui vakavasti ja yhteydenotto loppui.

Pari vuotta sitten facebookista hänet bongasin ja taas pidetään yhteyttä viikottain ja ollaan tämän jälkeen nähtykin 3 krt.

Vierailija
4/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisi viestiä facebookin kautta. Itsekin löysin vanhan kirjeenvaihtokaverin niin, tai oikeastaan hän löysi minut. Minä olin tosin yrittänyt etsiä häntä aikaisemmin, mutta muistin sukunimen väärin.

Vierailija
5/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi :D

Luulin että se on vaan lastenhommaa, siis tuo kirjekavereille kirjoittelu.. :o

Vierailija
6/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kymmeniä kirjekavereita ympäri maailmaa teininä. Nyt 15v myöhemmin olen löytänyt monet heistä uudestaan facebookin kautta. :)

Vierailija
7/7 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten hän löysi minut Facebookista. Mulla on kaksi nimikaimaa fb:ssä ja hän oli kaikille kolmelle viestiä laittanut :) Kerran ollaan jo nähtykin, kun oltiin miehen kaa Kreetalla lomalla ja kirjekaveri tuli sitten Thessalonikista käymään siellä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän