Tytärpuoli ei halua näyttäytyä alasti
Uimahallin naisten puolella. Käy suihkussa vain uikkarit päällä ja pukeutuu/riisuutuu pyyhkeen suojissa. Ikää on 10v, ei mitään puberteetti-ikää (ts. muutoksia vartalossa), on hoikka.
En ole huomauttanut hänelle, koska tiedän, että hän tietää, miten pitäisi toimia. Hän ei vain kehtaa olla alasti. Olen ajatellut, että varmaan väliaikainen juttu, joko jättää isompana menemättä uimahalliin kokonaan tai alkaa taas suihkutella "kuten pitää".
Miten itse toimisit? Tytär ei pidä minusta, joten siksikään en halua olla "nipo".
Kommentit (8)
se loppuu aikanaan. Vihaa sinua kohtaan on turha lietsoa. Jossain vaiheessa tyttö kyllä tajuaa vaikuttavansa hassulta.
Tyttö voi temppuilla myös siksi, että tietää ärsyttävänsä sinua.
koska ei pidä sinusta.
Anna olla, oma vartalo tai joku ihan sen pienikin osa voi olla arka paikka jo pienellekin lapselle. Tuossa iässä on saattnut kuulla koulussakin jo vaikka minkälaista huutelua.
Harvapa meistä haluaa näyttäytyä alasti sellaisen ihmisen edessä, johon ei luota. Puhumattakaan että yleisönä on koko uimahalli. Aikuisena sen ymmärtää, että joskus on pakko, tuossa iässä se voi olla vielä liian kova pala.
näin nipottaminen ei mene sun piikkiin
Jos tyttöäsi ahdistaa näyttäytyä alasti muiden edessä, miksi et suo hänelle oikeutta intimiteettiin? Jos hän ei mene uikkarit päällä saunaan, asiassa ei ole mitään sanottavaakaan. Jos tulee altaasta, uikkarit päällä ei saa mennä saunaan edes suihkun kautta, koska kloori kaasuuntuu löylyssä ja se on vaarallista. Jos tyttö kuitenkin haluaa mennä saunaan, hommaa hänelle kietaisupyyhe erikseen saunaa varten tai sellainen pyyhe, jossa on kuminauha pitämässä pyyhettä siinä kainalokorkeudella. Mikä sen nimi nyt onkaan. Kun otat näin huomioon tytön tunteet ja autat häntä asiassa, johon hänellä on täysi oikeus, hänkin tulee asennoitumaan sinua kohtaan paremmin.
Kysyin, mitä mieltä tästä, etten sano hänelle mitään. Saan sitten neuvoja, ettei minun pitäisi sanoa tai kytätä. Mikä teitä vaivaa? Minähän juuri sanoin, etten ole puuttunut asiaan, koska ajattelen sen menevän ohitse.
"En minäkään sanoisi"
"Voit varmasti jatkaa samalla tavalla"
No niin, kiitos kommenteista, jotka taas osoittivat säkenöivää keskustelutaitoa.
Kysyin, mitä mieltä tästä, etten sano hänelle mitään. Saan sitten neuvoja, ettei minun pitäisi sanoa tai kytätä. Mikä teitä vaivaa? Minähän juuri sanoin, etten ole puuttunut asiaan, koska ajattelen sen menevän ohitse.
"En minäkään sanoisi"
"Voit varmasti jatkaa samalla tavalla"No niin, kiitos kommenteista, jotka taas osoittivat säkenöivää keskustelutaitoa.
"En minäkään sanoisi"
"Voit varmasti jatkaa samalla tavalla"No niin, kiitos kommenteista, jotka taas osoittivat säkenöivää keskustelutaitoa.
ja sait siihen vastauksia. Mitä oikein halusit? Et taida osata itsekään oikein ilmaista itseäsi. Ei ihme, että tyttö käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.
Kyllä se sitten jos siltä tuntuu alkaa käyttäytymään toisin.