Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävienne ikähaarukka?

Vierailija
04.01.2013 |

Onko teillä monenikäisiä ystäviä? Minulla on, ja koen sen olevan valtava rikkaus. Pysyy ajan tasalla monenlaisista asioista ja toisaalta huomaa, kuinka ihmisessä on tärkeintä luonne, älykkyys ja huumorintaju. Tässäpä joidenkin ystävieni ikiä: 20, 24, 29, 33, 36, 42, 48, 52, 54, 67, 76. Itse olen kolmekymppinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystävystyn helposti, mutta noista mainitsemistani (yhtä lukuunottamatta) olen tuntenut kaikki vuosien ajan, puolet jo lapsuudessani tai nuoruudessani. Toisaalta lämmin ystävyys voi puhjeta hetkessä, jos ajatukset kohtaavat. Silloin ei ole mitään väliä iällä, sukupuolella tai taustoilla:-)

Vierailija
2/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen minäkin. Suurin osa ystävistäni on minua vanhempia, mutta myös nuorempia mahtuu joukkoon.

Ja ihana, että tällä iälläkin pystyy solmimaan uusia ystävyyssuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähimmät kolme ystävääni ovat haarukassa 28-40v. Kaveripiirin ikähaarukka on tietysti laajempi. Kuuskymppisiä ystäviä, joiden kanssa lähtisin esim. harrastamaan, elokuviin tms. ei ole. jos äitiä ei lasketa mukaan.

Vierailija
4/4 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan on iät muutaman kuukauden sisään omastani (37 v).

Ja opiskeluaikaisetkin hyvät ystävät on alle vuoden ikäerolla. Oonpa mä ikärajoittunut tai ehkä mä ystävystyn niin hitaasti että pitää olla vuosia läheisesti tekemisissä ennen pysyvää ystävyyttä :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän