sisustajille puuhaa :) etsikää mulle verhot tähän mattoon
http://www.stemma.fi/content/fi/11501/11494/524/Vallila%20Mets%C3%A4ruu…
eli sohva on tumman harmaa, olkkarin pöytä valkoinen (pitäskö maalata? mikä väri?) tilanjakajat 2kpl toinen telkkarin alla toinen kirjahyllynä ruskeita.
Kommentit (15)
Joko liilana tai viininpunaisena, ihan kumpi miellyttää.
itse kattelin tällaista verhoa, mutta onko tää liian samanlainen kuin matto sitten...?
Sohva ja tilanjakaja, kirjahylly ja toinen hylly on ruskeita tai siis sohva tummanharmaa niin mietin sitä olkkarin pöytää että meneekö se liikaa jos maalaa sen ruskeaksi...? toisaaltaan mulla olis ruskea olkkarin pöytä joten sitä vois kokeilla...
Mä laitan vielä kuvan kun tää kaikki on valmista! Kiitos vinkeistä ja otan lisää mielelläni!
ap
Hankit valkoiset hylly ja pöydän pidät tietenkin valkoisena.
Sullahan on tuossa matossakin jo valkoista. Valkoiset tai tuollaiset marjapuuronväriset verhot.
Muuten sulla on ihan sillisalaattia koko huone.
Joko liilana tai viininpunaisena, ihan kumpi miellyttää.
http://www.jotex.fi/jotex/taft-poimutusnauhaverhot-2-pakk/368456?N=1z14…
Tai kokonaan pinkit verhot...
Sul on niin paljon harmaata jo.
Osta tuommoiset matossa pienenä nuppuna näkyvän purppuranpunaisen väriset verhot!
Itse laittaisin valkoiset ja ohkaiset, mutta ehkä tää on huono vinkki, kun meidän maut on täysin erilaiset. En meinaan vois ikinä ite hommata tollasta mattoa. Violetti on jotenkin täysin mun väriskaalan ulkopuolella.
Violetti on jotenkin täysin mun väriskaalan ulkopuolella.
Eipä se ap:kään sanonut violettia mihinkään laittavansa.
mut jotain punasta tai vaaleenpunasta ja valkosta verhoissa haluaisin nähdä ku aika tummalta kuulostaa noi sun huonekalut.
Minkä värinen sun lattia on?
Violetti on jotenkin täysin mun väriskaalan ulkopuolella.
Eipä se ap:kään sanonut violettia mihinkään laittavansa.
Onko mun näytössä jotain vikaa, kun toi näyttää violetilta?
hommaisen matossakin esiintyvän punaisen väriset, ohuet, valoa läpi päästävät verhot.
Ja pöydän värin vaihtaisin valkoisesta joksikin muuksi. Ruskeaksi? Tai sitten joksikin räväkämmäksi.
parissa vuodessa viimeistään se pohja hapertuu ja matto on entinen =(