Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei allergiapellejä palvella.

Vierailija
30.12.2012 |

Tarjolla on mitä on, syömättä saa olla mutta möly on pidettävä mahassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pyydä meitä kylään.

Vierailija
2/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos joku tulee yökylään. Mutta yleensä meillä on yökylässä vain sellaisia tutuja jotka osaavat käydä itsekin jääkaapilla/kaupassa. Ei meillä tuttuja turhaan passatakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti kukaan läheisesi ei koskaan sairastu mihinkään allergiaan. Tämä ei ole pelleilyä, vaan väärää ruokaa nautittuaan pojallani on oikeasti hengenlähtö lähellä. Mieti sitä!

Vierailija
4/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän mahdat tarkoittaa? Palvella? ja pellejä? öööö... Ihan normaalisti meitä allergisia voi kohdella, ei tartte palvella. Miten nyt muidenkin vieraidesi kanssa olet, niin sama toimii meille. Onko joku mennyt saamaan anafylaktisen shokin luonasi vai mistäs noin kimmastunut olet?

Vierailija
5/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla on mitä on, syömättä saa olla mutta möly on pidettävä mahassa.

Mä olen kans päättänyt, etten palvele allergiaPELLEJÄ. Siis ihmisiä, jotka ensin isoon ääneen julistavat, että heillä on esim. keliakia. Sitten kun olen tehnyt heille gluteenittoman esim. salaatin, he ottavat pastasalaattia, kun ei se niin nöpönuukaa ole. Oikeasti allergiset otan tästä edeskin oikein mielelläni huomioon.

Vierailija
6/6 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodikkaita allergisia, jotka ovat välillä vehnälle allergisia ja välillä maidolle ja välillä vaikka mille. Kun sitä mahaa niin nyprii ja kuprii ja finnejäkin on ja ahdistaa.

Yleensä nämä tarvitsisivat psykiatria, eikä mitään allergiadiettiä. Se allergia on siellä korvien välissä.

Juuri näitä kananmuna-allergisia, joille on tehty omat tarjoilut, ettei tule jotain shokkitilaa, mistä kyseinen allergikko on voihkannut. Ja kas, tämä kyseinen allergikko sanoo, että "minäpä otan muhkean palan tuota ihanaa tavallista kakkua kun ei se kananmuna allergia nyt niin paha tällä hetkellä olekaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän