Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuravaatteiden paikkaaminen

05.12.2005 |

Tiedättekö, onko olemassa jonkinlaista paikka-materiaalia (tarraa tms.) kuravaatteiden paikkaamiseen? Vai tutustunko ilmastointiteipin ominaisuuksiin...

Kyse on Rukan kurahousuista, joiden polveen töksähti pieni reikä heti kättelyssä. Ei viitsisi ihan heti roskikseenkaan nakata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseasiassa paras yhdistelmä on ollut marketista saatava heijastin-tarrapaikka (esim Prisma myy, todella napakka liima, kestää hyvin pesun, kannattaa leikata pyöreäksi kulmiltaan) JA sisäpuolelle sopivan pieni paikka ilmastointiteippiä.

Tuolla heijastin-tarrapaikalla olen myös paikannut melko uutena rikkimenneet välikausihousut ja hyvin on pitänyt.

Vierailija
2/2 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paikannut sellaisella nylonpaikalla kurahousuja ja hyvin ovat pitäneet myös ilman ilmastointiteippiä. En ole itse asiassa ajatellut, että sellaista edes tarvitaan. Tuota paikkakangasta saa ihan prismoista tms. marketeista. Sitä on sellaisena heijastinkankaana ja sitten melko monen värisenä esim. ne vakiot kuravaatevärit punainen ja sininen. Ne reunat kannattaa todellakin pyöristää, jotta ei lähde sieltä irtoamaan. Muutoin on kyllä mielestäni kestävää. Olen paikannut miehen windstopper-housut sillä ja niitä on sen jälkeen pestykin useasti ja hyvin pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla