Pitääkö olla huono omatunto?
Meillä oli aamupäivällä vieraita. Lapsi leikki aamun yksinään, kun valmistelimme vierailua. Vieraiden kanssa leikki kolme tuntia. Päivälevon aikana mies lähti reissuun. Nyt lapsi (3v) on saanut katsoa 2 tuntia piirrettyjä. Pieniä taukoja välillä (välipala,pisulla käynti, vähän kirjan lukua). Mies kysyi, että olimmehan varmasti ulkona illalla. Joo, ei oltu... huono omatunto,mutta pitäisikö olla?
Yleensä katsoo ohjelmia noin 3-5 kertaa viikossa puoli tuntia kerrallaan.
Kommentit (4)
mietin tuota että lapsi on katsonut piirrettyjä koko illan. Olen koko ajan ollut samassa huoneessa mutta lapsiparka tuijottaa ruutua. On kyllä aivan onnessaan.
ap
Jos lapsi istuisi jokaikinen viikonloppu 3 h piirrettyjen ääressä, niin sitten voisit jo huolestuakin :)
mietin tuota että lapsi on katsonut piirrettyjä koko illan. Olen koko ajan ollut samassa huoneessa mutta lapsiparka tuijottaa ruutua. On kyllä aivan onnessaan.
ap
Huomenna taas ulkoillaan. Eilen ulkoiltiin ja leivottiin yhdessä. Kohta otetaan kirja ja luetaan :) .
t. ap (meillä ei edes ole telkkaria, dvdtä katsotaan)
ap