Mie rupean nyt ikäneitohevariksi. Oon 52v ja aina ollu humppaan päin
Kommentit (18)
Olen aina kuunnellut heviä, vaikka käytän ihan tavallisia vaatteita. Vain yksi iso mutta: olen jo naimisissa - ai niin, mutta "hevipiireissähän" ikäneito tarkoitti ihan eri asiaa...
että jumittavat jollain pienellä paikkakunnalla ja puhuvat murretta. Hyvin sovitte jonnekin sysmä-savo-linjan paikallisiin keskikaljakuppiloihin istumaan hevi-trivial-iltaan huutelemaan, että mie tiijän!
meinaaks että näytetään rokkarilta ja digataan humppaa niinku toi bändi?
että jumittavat jollain pienellä paikkakunnalla ja puhuvat murretta. Hyvin sovitte jonnekin sysmä-savo-linjan paikallisiin keskikaljakuppiloihin istumaan hevi-trivial-iltaan huutelemaan, että mie tiijän!
Eikä murteeni tunnu häiritsevän ketään. Tosin ei se yleensä häiritsekään kuin korkeintaan jotain idän lähiöruusuja :D
tilulilulilulilu en minä mittään jumiita!
minää oon hevi.
tukka on ohuut ja pitkä, ite oon sen värjänny mustaksi. tilulilu..örrrrrrrr!
Eikä murteeni tunnu häiritsevän ketään. Tosin ei se yleensä häiritsekään kuin korkeintaan jotain idän lähiöruusuja :D
ettei heidän oman käsityksensä mukaan heissä tunnu häiritsevän mikään. Mitä enemmän pääkallokorviksia, sen enemmän ne leikkipuiston mammatkin hymyillen tulevat juttelmaan. Itsepetos lienee varmin tuhotie ikäneitohevariksi... miksi muuten joku yli 30-kymppinen hiihtää mustissa pillifarkuissa ja bändipaidasssa. Ps. ikäneitohevarit nimenomaan OVAT niitä kuppiloiden "ruusuja"... vai pitäisikö sanoa "villiruusuja" tai "mustia daalioita"
Pieleen meni sinulta arviosi.Asun Espoossa, hyvämaineisella alueella, kuten kerroin, ulkonäöstäni ei huomaa kapinallisuutta. Tanssin opettajani ovat alansa huippuja Helsingistä. Tanssituntieni hinnat karsivat pois alemmat sosiaaliluokat.
tilulilulilulilu en minä mittään jumiita!
minää oon hevi.tukka on ohuut ja pitkä, ite oon sen värjänny mustaksi. tilulilu..örrrrrrrr!
Mulla on paksu kuin laivaköysi ja luonnostaan melkein musta. Ymmärrän, että olet katkera ja kateellinen.
ettei heidän oman käsityksensä mukaan heissä tunnu häiritsevän mikään. Mitä enemmän pääkallokorviksia, sen enemmän ne leikkipuiston mammatkin hymyillen tulevat juttelmaan. Itsepetos lienee varmin tuhotie ikäneitohevariksi... miksi muuten joku yli 30-kymppinen hiihtää mustissa pillifarkuissa ja bändipaidasssa. Ps. ikäneitohevarit nimenomaan OVAT niitä kuppiloiden "ruusuja"... vai pitäisikö sanoa "villiruusuja" tai "mustia daalioita"
vaatteisiin enkä ole koskaan omistanut pääkallokoruja. Siulla sen sijaan tuntuvat olevan hevipukeutumisen niksit ja käyttäytymismaneerit hyvin hanskassa. Peiliinkö katsoit?
muttei uskalla tai osaa ja kateilee kun toiset kääntää vieläkin päät ohi kulkiessaan. ei kaikilla kasva tukka pitkäksi enää vanhoilla päivillä ja muutenkin voi olla niin rupsahtanut että on parempi sulautua seinään.
Tai ehkä hiihtäminen tarkoittaa "hevipiireissä" jotain ihan muuta?
ikäneitohevaria joka kääntäisi päät muuta kuin siitä syystä, että ihmiset katsovat järkyttyneinä että voi herranjumala jotkut eivät oikein tajua vanhenneensa.
Mutta ikäneitohevari kääntää tietty tämänkin niin, että vitsi, mie kyl käännän edelleen päät missä tahansa mie kuljen.
Itse olen blondi luonnostani. Hevarius on asennetta.Se ei ole vain ulkonäkö.
ikäneitohevaria joka kääntäisi päät muuta kuin siitä syystä, että ihmiset katsovat järkyttyneinä että voi herranjumala jotkut eivät oikein tajua vanhenneensa.
Mutta ikäneitohevari kääntää tietty tämänkin niin, että vitsi, mie kyl käännän edelleen päät missä tahansa mie kuljen.
yli kolmevitosta mustatukkaista ikäneitohevaria. Ehkä toi ap näkee niitä mielikuvituksessaan?
Mustavalkoinen mäyrätukka kehiin, huonosti istuvat pillifarkut ja bootsit, parit tatskat ja käädyt, kajalit ja Manowarin eturiviin tissivako vilkkuen! Sit vois käydä katsomassa välillä myös Popedaa.
ja se kyllä oikeasti kääntää päitä ihan vaan siksi kun on persoonallisen kaunis, mustat pitkät ja paksut hiukset ja naisellinen goottityylinen vaatetus.
Mutta ikäneitohevari kääntää tietty tämänkin niin, että vitsi, mie kyl käännän edelleen päät missä tahansa mie kuljen.yli kolmevitoseta mustatukkaista ikäneitohevaria. Ehkä toi ap näkee niitä mielikuvituksessaan?
kansoittavat lähiöiden keskikaljakuppiloita. Ei muita roolipukeutujia tossa yli 35 vee ikäkohortissa näykään, ei fiftareita tai punk-henkisiä tai mitä nyt voisi edes kuvitella. AInaostaan niitä kammoja mustatukkia. Ei ap mutta pakko mainita.
Olen aina ollut kapinallinen, mutta se ei näy ulkonäössä. Itse olen aina ollut iskelmäihminen, tanssia osaan kaikki vakiotanssit, plus itämainen tanssi, ja lattarit. Aletaan siis hevimimmeiksi.