Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa, vaalennusväri asiaa, Feria erittäin kirkas tuhkanvaalea!

Vierailija
23.12.2012 |

Kun ohjeissa sanotaan että jos hiukset on jo värjätyt jollain toisella vaalentavalla sävyllä, niin pitäisi levittää tämä feria koko tukkaan ja antaa vaikuttaa 45 min. Mun tukka on värjätty viimeksi jollain preferencen vaalentavalla värillä, niin laitanko nyt oikeasti koko tukkaan? Voiko mennä aivan pilalle ja miten voi mennä pilalle? Vai laitanko vaan tyveen ja sitten lopussa vasta pituuksiin ja minkälainen tulos tuosta tulisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammotus olis jos tulis vihertävän harmaa lopputulos. Miten sellaisen ylipäätään saa aikaiseksi?

ap

Vierailija
2/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käsittelyjä aikaisemmin? Onko nyt ihan vaalea? Laittaisin n 3cm tyveen, en koko hiukseen missään tapauksessa koko pituuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käsittelyjä aikaisemmin? Onko nyt ihan vaalea? Laittaisin n 3cm tyveen, en koko hiukseen missään tapauksessa koko pituuteen.

mun tukkaa on vaalennettu kampaajalla aiemmin ja sittemmin vain raidoitettu. Sitten kampaaja tummensi n. 7 sävyyn joka näyttikin minusta aika tummalta, joten tein kotona värinpoiston ja laitoin jonkun vaaleen sävyn ja myöhemmin värjäsin juurikasvun tuolla preferencen jollain vaalennusvärillä, en muista sävyä. Lopputulos oli vaalea. Ja nyt pitäisi taas saada tyveä värjättyä. Ostin tuon ferian kun en muistanut mitä aiemmin käytin. Mitä voi tapahtua jos laitan tuon ferian koko päähän enkä vain tyveen?

Suuret kiitokset, jos joku jaksaa vastata!

ap

Vierailija
4/4 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luonnollinen väri on se perus maantienharmaa, tummanvaalea.

ap