Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut koskaan lahjaa, josta oikeasti tuli paha mieli?

Vierailija
23.12.2012 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sykemittarin

Vierailija
2/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luntahtavat korvakorut. Samaiselta naiselta sain hänen ensimmäisenä lahjanaan minulle nimipäivälahjaksi paidan. Kun sovitin sitä, hän sanoi jotain siihen tyyliin että sopii hyvin ja onnistui sotkemaan tyttärensä kekusteluun siten, että kuulemma HÄNELLE hän ei tietenkään ostaisi koskaan SELLAISTA paitaa. Olinkin alusta asti pöyristynyt hänen omituisistaan lohkaisuistaan ja lahjavalinnoistaan. Aivan kuin hän olisi viimeistään aina viime metreillä ottanut lahjasta ilon pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin todella toivonut jotain muuta :/ Käyttämättä jäi.

Vierailija
4/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin todella toivonut jotain muuta :/ Käyttämättä jäi.

Vierailija
5/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana vain kummiltani lahjaksi laihdutuspatukoita. Siis sellaisia myslipatukan näköisiä, joissa paketissa lukee kaikkea miten ovat kevyitä ja auttavat laihduttamaan. Taisipa kummi vielä lahjan lisäksi mainitakin jotain siitä miten noita patukoita kannattaa syödä suklaan sijaan painon takia.

Kyllä, olin ylipainoinen, mutta silti sattui kamalasti. :(

Vierailija
6/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain urheiluseuran pikkujoulussa käytetyn terottimen.

Itse olin huolellisesti ostanut vähintään kympillä (markalla) karkkia ja kiiltokuvia tms.

Jäi mieleen!

Vierailija
7/15 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, tuollaiset vihjailevat lahjat ovat todella pahoja :-/

Itselleni ei ole sellaista tullut vastaan, ainakaan vielä. En oikeastaan muista koskaan saaneeni minkäänlaista pahaa mieltä lahjasta. Kerran kyllä huvitti, kun säästäväinen sukulainen oli suorastaan ylittänyt itsensä jakamalla konvehtilaatikon pienempiin pahvirasioihin (tyyliin hehkulamppulaatikoihin yms), joiden saajista olin yksi. Olin silloin 10 vee, mutta ei silti tullut paha mieli, huvitti vain :D

Vierailija
8/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena noin 10 v. Olin kyllä lihanva, mut nolotti kovasti kavereiden edessä se lahja.

Vierailija
9/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisimman, oudoimman ja vähän kylmiä väreitäkin aiheuttavan joululahjan sain vuosi sitten entiseltä miesystävältäni.

Lähetti minulle lahjaksi sellaisen kaulakorun, minkä koruna roikkui pieni lasinen pullo, täynnä hänen omaa vertaan. Olisi sitten toivonut, että olisin sitä vielä pitänyt... *huokaus*

Jäi paha mieli. Ihan liian kummallista.

Vierailija
10/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toiveet olivat ihan asiallisia ja maltillisia - ja äiti oli erikseen pyytänyt postia tontulle.

Vierailija
11/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäsauna nurkassa kun en suostunut niitä pitämään. Uhkailua ja suksiin ei sitten kiinnitetty siteitä.

Vierailija
12/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isältäni lahjaksi junttikalsareita, villahousuja yms.

Vierailija
13/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna olin vähän vihjannut että sormus olisi kiva. Aattona päivällä sain poikaystävältä Timanttisten paperipussin jossa oli postikorttia pienempi paketti. Olin aivan varma, että nyt nappasi!

--paketissa oli Alkon lahjakortti!

okei, sain sormuksen joulupäivänä mutta aattona oli tosi paha mieli!

Vierailija
14/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kipaisi samana päivänä Kirjatorilta hakemassa minulle jonkun ihan minkälie keittokirjan sillä puheella että "voit sitten laittaa tuosta ruokia syntymäpäiväjuhliesi tarjoiluiksi".

Mä en tiedä kumpi itse asiassa olisi ollut ikävämpi vaihtoehto, se että se vain osti hätäpäissään lähimmän edes jollain lailla sopivan esineen, vai että se oikeasti olisi miettinyt että olisi kiva romanttinee idea antaa lahjaksi se että saan itse tehdä ruokia juhliini hänen valitsemastaan keittokirjasta.

Vierailija
15/15 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain usein 30e lahjakortin stoccalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi