Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin raskas olo ystävän puolesta!

Vierailija
21.12.2012 |

Mies kuoli onnettomuudessa, 3 lasta joista pienin vasta vuoden vanha. Saa paljon apua sukulaisiltaan ja lähteekin heidän luokseen jouluksi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi hänellä on lähellään sukua ja ilmeisesti kirjoituksestasi päätellen myös välittävä ystävä/ystäviä. Toivon minäkin omasta puolestani perheelle lämpöä jouluun suuren surun keskellä.

Oma tilanteeni on hieman erilainen. Minulla lapset lähtevät isälleen ja minä olen yksin vauvan kanssa, joka vielä potkii vatsassani. Minun mieheni ei kuollut, mutta hylkäsi minut henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. On hyvin vaikea kohdata ajatusta, että rahan takia minä ja syntymätön lapseni, jo olemassaolevat lapseni emme saa perhettä. Mieleen nousee kysymys: mitä antaisivatkaan ne perheet joissa läheinen on menetetty noin dramaattisesti saadakseen rakkaansa takaisin? Minulla ei ole mitään mitä en olisi antanut, ei mitään mitä en antaisin.... Mutta kun toinen asettaa hintalapun/kk perheelle ja on itse varakas, niin ei ole paljon mitä (toistaiseksi) köyhä yksinhuoltaja voi tehdä. Rakkaus ei riitä toisille, toiset eivät arvosta perhettä ja läheisiään. Kaikki sympatiani on heidän puolellaan joilta se viedään kysymättä.

Voimia ja jaksamista sinullekin ap. Voit auttaa ystävääsi sillä, että olet läsnä jos ja kun hän sitä kaipaa. Ehkä jopa konkreettisena apuna arjessa lasten kanssa joskus?

Joka tapauksessa kaunista joulua sinulle.

Vierailija
2/2 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulta! Paljon jaksamista myös sinulle ja onnea tulevaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän