Lue keskustelun säännöt.
Ootko jo ostanut tukipikkarit uuden vuoden rientoihin? :)
Kommentit (2)
En sellaisia tarvii ku oon niin hyvässä kunnossa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn sellaisia tarvii ku oon niin hyvässä kunnossa :)
postista USAsta asti tilaamani spanxit. Koot olivat loppuneet Helsingin Stockalta.