Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musiikkialallako tulevaisuuteni?

Vierailija
16.12.2012 |

Eipä ole ketään kenen kanssa tästä voisin jutella, olisiko täällä joku toinenkin musiikista kiinnostunut uskovainen (elikkä lestadiolainen siis) paikalla? Tekee niin mieli hakea opiskelemaan musiikkia ammatiksi... oon kiusauksissa, ollut jo pitkään. Yöunetkin meinaa mennä kun mietin omaa tulevaisuutta... huoh! Ei ole aikaa kuin ensi keväänä pitää ratkaisu tehdä... Olen kiitollinen kaikista vastauksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan päässyt perille ongelmastasi, musiikki-ihminen olen ja uskossa mutta en ole lestadiolainen. jaksuja sulle... kerro lisää jos pystyt...

Vierailija
2/2 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan päässyt perille ongelmastasi, musiikki-ihminen olen ja uskossa mutta en ole lestadiolainen. jaksuja sulle... kerro lisää jos pystyt...

Kiitos sinulle kommentista. Voi olal että on vaikea päästä jyvälle. Olen soittanut ja laulanut myös pienestä saakka ja siis opiskelen parhaillaan. Minua on alkanut kiinnostaa kaksi uravaihtoehtoa jatkossa. Musiiksissa joutuu tekemään todella lujasti töitä päästäkseen kansainväliselle tasolle mikä on ainoa vaihtoehto jso haluaa olla esim. solistinen instrumentalisti tai vaikkapa laulaja. Jos sille tielle päättää lähtee sen täytyy olla itselle selkeä tavoite. Jitse en ole täysin varma vielä. Muuta ongelmaa ei siis (vielä)varsinaisesti ole kuin se että miten uskoni käy... mutta tätä sinulla ei ole varmana mahdollisuutta ymmärtää...

-se sama ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla