Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ei halua tyttömäisiä vaatteita ja jalkineita

Vierailija
15.12.2012 |

onko muilla samanlaista kokemusta.

Ei halua pukeutua hameeseen eikä mekkoon. Kyseessä teini-ikäinen nuori. Viimeiset viisi vuotta on toiminut näin.

Pitää rennoista ja reilunkokoisista vaatteista.

Moni on luullut häntä pojaksi muttei se häntä haittaa.

Mielipiteitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muilla samanlaista kokemusta.

Ei halua pukeutua hameeseen eikä mekkoon. Kyseessä teini-ikäinen nuori. Viimeiset viisi vuotta on toiminut näin.

Pitää rennoista ja reilunkokoisista vaatteista.

Moni on luullut häntä pojaksi muttei se häntä haittaa.

Mielipiteitä.

Teet oikein, kun annat tytön olla sellainen, kuin on. Varmasti kumpuaa syvältä sisältä. Ei tarvitse tarkoittaa, että seksuaalinen suuntautuminen olisi toinen, kuin hetero.

Vierailija
2/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituinen aloitus. Minä tunnen monta aikuistakin, ketä ei missään nimessä pukisi hametta tai mekkoa!

Vaatetyylejä on moneksi, anna toisen pukeutua miten tahtoo. Teini-iässä kroppa muuttuu, ja hämmentyneenä sitä on varmasti mukava pitää piilossa isojen vaatteiden alla. Toki seuraisin muutakin käytöstä, isojen vaatteiden alle mahtuvat piiloon esim. viiltelyjäljet ja anoreksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten miten pukeutuu?

Minä pukeuduin hieman yli parikymppisenä muutaman vuoden ajan löysiin housuihin, reisitaskuhousuihin, isoihin huppareihin ja oli ihan muutama sentin tukka. En silti yrittänyt samaistua miehiin:D Se oli vaan siihen aikaan mun tyyli. Teininäkään en käyttänyt koskaan mekkoja tai hameita. Nyt päälle kolmekymppisenä käytän lähinnä niitä.

Tuleeko ap:lle jotenkin yllätyksenä että ihmisillä on oma maku ja tyyli? Vai oletko jyrännyt aina tyttäresi mielipiteen ja vasta teini-iässä uskaltaa olla oma itsensä? Meillä kyllä alle 2v tyttö tietää mitä vaatekaupasta haluaa, eikä se ole samaa mistä äiti tykkää:)

Vierailija
4/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi t-paitaa päällekkäin, jotta rintaliivit eivät kuultaisi alta :D Nykyään pukeudun hameisiin aina välillä, anna sen nuoren pukeutua niin kuin itse haluaa: et sinäkään haluaisi että joku muu sanoo mitä pitäisi laittaa päälle.

Vierailija
5/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aivan pienestä pitäen "poika". Tukka oli lyhyt ja vaatteet poikamaiset. Äidilleni tämä oli kova paikka, olisi ilmeisesti halunnut minusta pikkuprinsessaa. Juhlien alla oli aina kauhea riita mekon pukemisesta. Häntä hävetti aina, kun minua luultiin pojaksi. Uskon, että tällä on joku yhteys myöhempiin itsetunto- ja mielenterveysongelmiini. Rakasta siis lastasi sellaisena kuin hän on.

Nykyisin käytän kesäisin hametta ihan mielelläni ja olen myös hetero.

Vierailija
6/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia mielipiteitä tämä muissa herättää.

Toki lapsi on pukeutunut/pukeutuu oman tyylisesti.

Pienenä piti kaikkea tyttömäistä prinsessamekkojakin yms.

Vasta viimeisen viiden vuoden aikana on itse päättänyt tyylistään. Aiemmin kelpasi kaikki mitä hänelle ostin tai joku muu osti lahjaksi.

Mielestäni on ok että hänellä on oma tyyli ja pitää siitä kiinni.

Joku tuossa epäili etten tietäisi että ihmiset ovat erilaisia, erehtyi.

ap

Vierailija
7/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin tehdä niin kuin haluaa.

Nykyään pukeutuu ihan naisellisesti ja ikää 19 v.

Vierailija
8/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lapsena tai teini-ikäisenä tykännyt tyttömäisistä vaatteista. Parikymppisenä mulla oli sitten vaihe, jolloin pukeuduin vain hameisiin!

Vierailija
9/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vaan noista pojista tahdo kiinnostua.

Vierailija
10/10 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi vaarallista ole Miehet eivät vaan noista pojista tahdo kiinnostua.

miesten ei tarvitsekaan kiinnostua teini-ikäisistä tytöistä, oman ikäiset pojat on ihan hyviä. Mulla oli teini-ikäisenä yhteensä kaksi poikaystävää, vaikka pukeuduinkin poikamaisesti.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi