Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se USA:ssa tapahtunut kouluammuskelu on ensi perjantaina tapahtuvan maailmanlopun ennusmerkkejä.

Vierailija
15.12.2012 |

Niin se Paholainen pimentää sellaisten ihmisten järjen, jotka eivät usko Jumalaan. Näin Paholainen varmistaa, että Jumalaan uskomattomaan ihmiset eivät ainakaan tule pääsemään Taivaaseen, kun maailmanloppu tulee ensi perjantaina. Vain uskomalla Jumalaan ja katumalla aidosti syntejäsi voit saada armon, pelastua ja päästä Taivaaseen kun maailmanloppu perjantaina tulee ja Jumala hakee häneen uskovat ihmiset Taivaaseen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkeissä tapahtunut on toki sairasta, mutta mä kyllä aattelin muuttaa ens lauantaina. eli maailmanloppu ei voi tulla.

Vierailija
2/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse odottaa perjantaihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Jeesuksen uusi tuleminen. Eikä se ole maijojen kalenterissa. Ei edes marttojen. Sen tietää yksin Jumala.

Vierailija
4/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jokisn kannattaa ottaa pikavippejä ja vetää tili miinukselle, heittää ihan lekkeriksi. Vien perheeni kaukolomlle noilla rahoilla, nautimme täysillä viimeiset päivät. En edes vaivaudu pyytämään lomaa töistä.

Vierailija
5/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan paistetaan kinkku tuolloin.

Kuolkaa te muut maailmanlopussa, minä jätän väliin.

Vierailija
6/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ahdistun oikeesti ;'( Voi olla osansa raskaushormoneillakin.. Mulla on laskettu aika vasta ens kuussa, haluisin nähdä esikoiseni ennen kuin maailma loppuu.

Vierailija
7/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ahdistun oikeesti ;'( Voi olla osansa raskaushormoneillakin.. Mulla on laskettu aika vasta ens kuussa, haluisin nähdä esikoiseni ennen kuin maailma loppuu.

älä avaa näitä ketjuja missä lukee maailmanloppu.

Vierailija
8/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ahdistua?

Onhan täysin selvää että mitään maailmanloppua ei tule.

Vierailija
9/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perjantaina tulee maailmanloppu. :( En haluaa "tietää" tollasta edes vahingossa.

Vierailija
10/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kiltit lopettaa nämä maailmanloppujutut, mä ahdistun oikeesti ;'( Voi olla osansa raskaushormoneillakin.. Mulla on laskettu aika vasta ens kuussa, haluisin nähdä esikoiseni ennen kuin maailma loppuu.

Mä voin taata sulle, että sä saat ihanan lapsen ensi kuussa. Ihmiset on varmaan tuhansia vuosia uskoneet maailmanlopun tulevan omana aikanaan.

Jostain syystä ihminen on taipuvainen tällaiseen ajatteluun, ehkä se ei kestä ajatusta siitä, että maailma jatkaa olemassaoloaan oman ajan jälkeenkin.

Nuku vain yösi rauhassa ja nauti tulevasta joulun ajasta ja lapsen syntymästä.

Vierailija
11/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että perjantaina tulee maailmanloppu. :( En haluaa "tietää" tollasta edes vahingossa.

kertoa että kyllä sä saat nähdä tulevan lapsesi, ei sitä maailmanloppua tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi