Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä saan olla kiitollinen ihmisistä ympärilläni ja hienot miehet olen elämääni valinnut.

Vierailija
15.12.2012 |

Ex-mieheni (lasteni isä) ja nykyinen mieheni sopivat juuri keskenään pienempien lasteni lastenhoidosta, kun minä lähden isompien lasten kanssa etelään joululomalla. Lisäksi tekevät toisilleen palveluksia mm. ex tuo meille puita, kun hänellä peräkärry ja nykyinen mies huoltaa exän ja hänen uuden vaimonsa autot ja katsastuttaa ne jne.

Että näinkin voi elää eron jälkeen :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi elää elämää ilman katkeruutta.

Vierailija
2/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitää huonoa toisista ihmisistä, puhumattakaan toisistaan. Niitä tässä on kiittäminen. ap

Vierailija
4/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös ollut valmis tuollaisiin suhteisiin, mutta nykyinen mieheni ei, ja ex mieheni vaimo ön todella mustasukkainen eikä siedä minusta edes puhuttavan. Harmittaa, jo ihan lapsen takia. Mietin nyt jo tulevaa. Ylioppilasjuhlia, häitä jne

Vierailija
5/5 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti minut lasten kanssa ja lähti uuden naisen matkaan. Tietenkin uusi mieheni auttoi tässä asiassa. Nykyään olemme kaikissa juhlissa yhtäaikaa ja vaihdamme kuulumisia kaikkien kesken usein. Tsemppiä sinulle, tilanne voi vielä muuttua teilläkin, kun exän vaimo huomaa, että et ole "uhka" heidän suhteelleen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi