Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkitystä sillä on, onko ollut kauniit vaatteet lapsensa tai teininä?

Vierailija
14.12.2012 |

Verrattuna siihen että aikuisena näyttää hyvältä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koulussa kiusattiin siitä jos ei ollut muodinmukaiset vaatteet. Ja tämä alkoi jo joskus kolmannella luokalla. Sitten siitä pikkuhiljaa alkoi merkkitietoisuus, sekin ala-asteella ja kiusattiin jos ei ollut merkkivaatteita. Itse en onneksi joutunut kiusatuksi (eikä tämän takia olisi ollut syytäkään), mutta sääliksi kävi niitä joita kiusattiin ja sääliksi käy edelleen. Olen nyt 27v enkä usko, että tuo asia on mihinkään muuttunut. Toki on koulukohtaisia eroja, koska joidenkin kavereiden kanssa tuosta juteltu ja on mennyt aika 50/50 onko kiusattu koulussa tuollaisista asioista.

Vierailija
2/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa vaatetuksesta, iskostaa se lapsen päähän ajatuksen olla tarkka vaatteistaan.

Ja päin vastoin.

Mutta ainahan tää ei kaikilla päde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sain niistä iloa lapsena(kin).

Vierailija
4/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en edelleenkään osaa pukeutua tyylikkäästi ja kauniisti. Tai osaan, mutta se on jotenkin vaiva. Lapsena kuljettiin ties mitkä heppakuvioiset paidat ja reikäiset trikoot jalassa. Naisellisen naisen mallia en ole saanut ikinä, koska äitini ei ole koskaan meikannut, laittanut hiuksia tms. Kaikki nämä piti itse opetella ja teininä tulos oli sen mukainen. Haluaisin kovasti olla huolitellumpi ja naisellisempi, mutta en vain osaa. Kotona myös suhtauduttiin vähän hymähdellen, jos oli päällä vaikka hame tai olin pistänyt hiukset muuten kuin ponnarille.

Nyt minulla on oma tytär (3kk), ja huomaan pukevani hänet aika unisex-vaatteisiin. Mitään prinsessaluomuksia ei ole. Olen joskus miettinyt, pitäisikö minun pukea häntä isompana enemmän hameisiin tms, mutta niin tuskin tulee tapahtumaan.

Olisi kiva ola sellainen, jolla on aina tukka hyvin, kynnet laitettuna ja meikkauskin onnistuisi.

Vierailija
5/5 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa vaatetuksesta, iskostaa se lapsen päähän ajatuksen olla tarkka vaatteistaan.

Ja päin vastoin.

Mutta ainahan tää ei kaikilla päde.

Meneehän se kotioloissa niinkin, mutta lapselle voi aiheutua harmia tästä vanhempien välinpitämättömyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan