Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja?

Vierailija
12.12.2012 |

Mieheni on pettänyt minua ja ainakin jollain tavalla se jatkuu edelleen. Tilanne ei ole minusta juuri näkynyt kotona, mutta sain tietää asiasta ns. vahingossa.

Nyt olen päivät ja yöt miettinyt sitä, että pitkän liiton jälkeen periaatteessa voisin hänelle jotain salliakin. Ihan vilpittömästi voisin ja rakastan häntä edelleen. Mietin vaan sitä, että pitääkö minun nyt ottaa asia esille jos voisin tilanteen muutoin hyväksyä. Jotenkin tuntuu siltä, että tilanne voi hyvin kärjistyä jos nostan kissan pöydälle. Tuntuu siltä, että ottaisin tuolloin riskin menettää hänet jos niin teen. Toisaalta voi kai olla niinkin, että jos annan asian jatkua, on olemassa sitten se riski, että hän vaikka rakastuu toiseen ja menetän hänet kuitenkin.

Onko täällä ketään joka on ”unohtanut” miehensä sivusuhteen ja jatkanut elämää puuttumatta asiaan? Älkää sanoko, että jätä mies saman tien. Sitä en tee. Nuoruudessa olisin saattanut niin tehdäkin, mutta asiat eivät ole enää minulle niin mustavalkoisia kun on vähän ikää kertynyt ja yhteisiä vuosi parikymmentä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tohon neuvoisi, pitäisi ensn tietää et miten pettää ja missä ja onko nainen nuorempi vai vanhemi kuin sä.

Vierailija
2/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi "unohtaa" sivusuhteen, mutta riskin otat. Itse annoin olla parin vuoden ajan ja vasta sitten kunnolla otin asia esille. Meillä meni lopulta ihan hyvin, mutta ehkä kuitenkin puhuisin heti alkuun jottei kakkossuhde ehdi kehittyä liian pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua (ja olettaa sinun olevan tietämätön)

Sinä tiedät miehesi pettävän ja pidät tämän omana tietonasi.

Vierailija
4/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäjään luota enää ikinä täysin. Aina on pieni epäluulo ilmassa esimerkiksi silloin, jos pettävä osapuoli joutuu joskus olemaan työn vuoksi poissa kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan