Oletko lukenut Juhani Ahon Papin tyttären?
Kommentit (6)
ja niillä on todella kietoutunut suhde kehittämiinsä naishahmoihin. Aika usein tulee mielikuva pikkupojasta, joka nyhtää kärpäseltä siivet irti ja katselee miten sen kituu.
Itse voin pahoin kun luin papin tyttären,Ahossa on mulle ollut aina jotain jonka takia en ole sitä sietää. JOtain ankeaa ja kylmää
ja niillä on todella kietoutunut suhde kehittämiinsä naishahmoihin. Aika usein tulee mielikuva pikkupojasta, joka nyhtää kärpäseltä siivet irti ja katselee miten sen kituu.
Itse voin pahoin kun luin papin tyttären,Ahossa on mulle ollut aina jotain jonka takia en ole sitä sietää. JOtain ankeaa ja kylmää
aika rankka tulkinta.
Toisaalta Juha-kirjassa tapahtumista tulee miespäähenkilön tragedia, en siis ajattele sen vuoksi, että Aholla olisi tarve käyttää naishahmoa kamalalla tavalla.
ap
aika rankka tulkinta.
Toisaalta Juha-kirjassa tapahtumista tulee miespäähenkilön tragedia, en siis ajattele sen vuoksi, että Aholla olisi tarve käyttää naishahmoa kamalalla tavalla.
ap
yritätkö sä kertoa mulle mikä olisi "oikea" tapa lukea ahoa :D
dorrrrka
Ahoa. Kerroin vain, mitä mieltä olin mielipiteestäsi. Kai se on sallittua?
Omasta mielestäni mielipiteeni oli jopa perusteltu.
ap
enkä muista tapahtumia, mutta sen fiiliksen muistan, että mielestäni vain lopulta myöntyi muiden ihmisten tahtoon, alkoi elää ns. soveliaasti.
Siihen aikaan oli parempi olla naimisissa kuin vanhapiika. En kyllä muista, miten tarina menee.