Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti mut kylmäksi!!!

Vierailija
08.12.2012 |

Seksi viime viikonloppuna ensimmäisen kerran kahteen kuukauteen.

Vaimo runkkasi itsellensä orgasmin minä pidellen kullini sisällä pillussa. Vaimo minuutin päästä sanoo kohta multa tulee. Minä siihen anna tulla vaan.!!

Saatuaan orgasmin vaimo pyytää nai minua kovin, no mutta sehän hieman sattuu sanoin ja lopetin en halua satuttaa toista.

Vaimo sano nai nopeasti , minä nain ja tulikin kohta.

Ja siinä se sitten olikin.

Vaimo ei anna nuolla pillua, ei tyydyttää itseään ei anna työntää sormea sisälle pilluun!!

Ihmekään tuo jos minä kohta haen seksiseuraa muualta , kun kotona jää kylmäksi!

Ja tutkimuksissa todettu että seksi on yksi tärkeimmistä osa- alueista kahden ihmisen rakkaudessa!

Ilman kunnollista seksiä suhde ei toimi!

Kuten olette täällä huomanneet.

Ei kukaan hakisi seuraa jos seksi toimisi kunnolla!

Tämä pätee minun kohdalla ainakin , joten seksi seuraa olisi tarjolla, muille samassa tilanteessa oleville.

Kaikki tietää että seksiä kun saa on mieli virkeämpi ja jaksaa paremmin;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja runkkaa

Vierailija
2/13 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä yksi itseään kunnioittava perssoona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 5v yhes ja mies on seksiasiois tullu aina vaan ääliömmäx. Se ei välitä yhtää musta vaan omasta nautinnostaa. Sit se viä kärsii ennenaikasesta siemensyöksystä.. Ärsyttää ku seksikerta kestää n. 10-12min. Siis ihan kaikki vaiheet, riisumine esileikki pano pesu ja pukemine. Eli joka kerta jään siihe makaa turhautuneena. Saanu 2min hierontaa ja korkeintaa 2min seksiä. Mietin usein et tätäkö tää on loppuelämän. Ei enää ikinä sellasta et joku sytyttäis mut ja sais kunnon kiihkeetä seksiä :-(

Vierailija
4/13 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 5v yhes ja mies on seksiasiois tullu aina vaan ääliömmäx. Se ei välitä yhtää musta vaan omasta nautinnostaa. Sit se viä kärsii ennenaikasesta siemensyöksystä.. Ärsyttää ku seksikerta kestää n. 10-12min. Siis ihan kaikki vaiheet, riisumine esileikki pano pesu ja pukemine. Eli joka kerta jään siihe makaa turhautuneena. Saanu 2min hierontaa ja korkeintaa 2min seksiä. Mietin usein et tätäkö tää on loppuelämän. Ei enää ikinä sellasta et joku sytyttäis mut ja sais kunnon kiihkeetä seksiä :-(

Niin tuttu tunne minullekin tuo;( olisiko tähän joku hyvä ratkaisu? Jossa molemmat voittaa , vaiko pitäisi olla vaan niin itsekäs ja ajatella tässä asiassa itseään?

Mietitäänpä miten ennen vanhaan on ollut, suurperheet jne.. Seksi toiminut/ taikka ollut yksipuolista. Nykyaika on mennyt siihen, että nautinto haetaan muualta jos kotoa ei saa.. Minusta siinä mitään väärää ole pitäähän jokaisen ns. Perustarpeet tyydyttää, ja miksi niin monet, todella monet elävät onnettomassa suhteessa , minä mukaan lukien.

Roikutaan ja kituutellaan samassa turvallisessa suhteessa , toki perusturvallisuus on hyvä olla kunnossa . Muksujen muutettua pois kotoa sitä osaa mitään tehdä yhdessä ja siinä kohtaa vaikeudet kasaantuu jo valmiiksi huonossa suhteessa.

Vierailija
5/13 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on tilanne. Meilläki on muutenki sellane tilanne et päällepäin näyttää tilanne olevan ok, mut ku vähä kattoo pinnan alle ni joka asia tökkii. Mäki oon vaan lasten takia ton yhen kaa, se on ollu niin käsittämätön ääliö mua kohtaan ja ku seksikää ei suju ni olisin jo sen jättäny ilman niitä. Mutta ku lasten kannalta tilanne näyttää kivalta ni en halua vetää niitä tästä tutusta ja turvallisesta perhe-elämästä pois vaan sen takia ettei ole tunteita eikä seksi suju.. Seksin puolella toisaalta haluis olla itsekäs ja käydä muualla, mutta ku naimisis kuitenki ollaan ni ei vaan pää kestäis sitä. Saa vaan haaveilla ihanasta ja kiihottavasta seksistä missä mutki huomioidaan..

Vierailija
6/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on tilanne. Meilläki on muutenki sellane tilanne et päällepäin näyttää tilanne olevan ok, mut ku vähä kattoo pinnan alle ni joka asia tökkii. Mäki oon vaan lasten takia ton yhen kaa, se on ollu niin käsittämätön ääliö mua kohtaan ja ku seksikää ei suju ni olisin jo sen jättäny ilman niitä. Mutta ku lasten kannalta tilanne näyttää kivalta ni en halua vetää niitä tästä tutusta ja turvallisesta perhe-elämästä pois vaan sen takia ettei ole tunteita eikä seksi suju.. Seksin puolella toisaalta haluis olla itsekäs ja käydä muualla, mutta ku naimisis kuitenki ollaan ni ei vaan pää kestäis sitä. Saa vaan haaveilla ihanasta ja kiihottavasta seksistä missä mutki huomioidaan..

Tosiaan voisi sanoa että jokainen kun on perusluonteeltaan sellainen kuin on sitä ei vaan tajua ennen kuin on kauemmin ollut yhdessä. Eikä luonnetta voi hirveästi muuttaa toinen on sellainen kuin on. Mieli tosiaan tekisi hakea lämpöä ja rakkautta jostain muualta. Olet oikeassa siitä vain voi haaveilla,sillä myös oma luonteeni/pää ei kestäisi sitä että hakee jostain muualta, monasti voi tietysti ajatuksia vaihtaa ja jutella toisen kanssa. Todellisuus tulee kumminkin jossain kohtaa vastaan. Onhan tietysti hyviäkin asioita joita kaikissa ei ole. Mutta sitä jostain kumman syystä odottaa ja toivoo suhteen paranevan , vaikka merkkejä siitä ei ole.. Haaveissainko oot mun?

Vierailija
7/13 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sitä odottaaki vaan että kyllä se alkaa huomioimaa mua enemmän ajan mittaan tunne ja seksipuolella. Mut ei hyvältä näytä. Vaikka monesti oon asiasta puhunu ni ei siltikään mikään näytä muuttuvan. Sit sitä voi keskustella ja vertailla ni huomaa että muitaki näköjään on. Käy kateex ne kellä on ihana ja huomaavaine mies joka asias. Sillon jaksaa iteki olla just niin hyvä vaimo ku oikeesti haluaa ja pitäis. Mut yksin ei kiinnosta.. Minkä ikäinen pari ootte ja kauan ootte ollu yhes?

Vierailija
8/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta;) meillä juurikin samoin, vaikka huomioi ja olisi kuinka kiltti ja hyväilisi kokovartalo hieronnalla käytös juurikaan muutu, vastavuoroisesti sitä odottaa itsekin myös saavansa jotain vastapainoksi. Kaikkein eniten harmittaa kun sitä juurikaan koskaan lasten syntymän jälkeen olla oltu missään viihteellä kahdestaan. Siis ei missään, niin edes että oltaisiin oltu yö poissa kotoa. Sitä kaiholla kuuntelee muita pareja kun pääsevät viihteelle/ rentoutumaan..

Mikä olisi oikein?

Minä 40v vaimo 36v

Vierailija
9/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä ei kans liiemmin tota yhteistä aikaa ole, mut enimmäksee se johtuu siitä että meillä ei oo lapsenvahteja. Varsinkaa tota pienintä kukaan ei jaksa hoitaa. Ja mun suku asuu kaukana. Äiti vois noita kaikkia hoitaa ja kyl se kohta on tulos hoitaa noita parix päivää ja me lähetää. Mut meiän reissut on sellasia iha ku kaverukset ois matkalla.. Kiva saada lomaa lapsista ja kodista ja kaikesta mut tosiaan ois kiva ku voitais olla liikkeellä niinku kunnon parit. Sellaset mistä vaan kuulee et pitää romanttisia vkl reissuja..

Vierailija
10/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisko märkä ei tarvi ku ajatella isoa ja ihanaa yhdyntää nii pikkuhousut kastuu ja saan orgasmin mut koskestus tärkeempää

Vierailija
11/13 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmasti onnistuisi tuo romanttinen Vkl jos vaan päästäisiin kahdestaan niin vapaalle. Aika sellainen ehkä varmasti joskus koittaa. Siihen saakka haaveilen sellaisesta ja välillä aina ehdottaen. Tuntuu olevan hieman kiven takana. Ehkä kaivamalla saadaan se esiin.. Parhaani mukaan yritän hemmotella, tuloksetta ehkä yritän liian vähän, toiveissa olisi yhteinen kylpyläloma kahdestaan.

Vierailija
12/13 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutellaan ja rentoudutaan halitaan ja hellitään toisiamme olen hellä,jos kiinnostaa.

Vierailija
13/13 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan hellä kiinnostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän