Lahjapulma, olisiko ideoita?
Lapseni kummitäti on aivan ihana ihminen, oikein taivaan lahja koko perheellemme :)
On myös joka joulu muistanut koko perhettämme ( minä+3 lasta), on itsekin perheellinen.
Haluaisin jotenkin muistaa nyt sekä häntä henkilökohtaisesti, että perhettään jotenkin. En vain millään keksi, miten :( Rahaa minulla ei kovin ole käytettävissä, mutta haluaisin että lahja kuvastaa arvostustani ja kiitollisuuttani. Eli varmaan jokin itse sydämellä tehty jää vaihtoehdoksi.
Olisiko mitään kauniita vinkkejä antaa? Teen jonkin verran käsitöitä ja ruokahommia, mutta en ole mikään mestari kuitenkaan.
Kommentit (2)
Jos saisin tuorejuustokakun, olisin iki-iki-iki-onnellinen. En itse osaa leipoa yhtään mitään ja rakastan noita juustokakkuja. Parasta olisi vielä se, jos saisin kakun "lahjakupongilla" eli saisin itse valita kakun toimitusajan. Joulunpyhinä on niin paljon muutakin syötävää...
Meillä sukulainen aikoinaan teki paljon erilaisia "ovikoristeita". yleensä ne oli tehty puulankulle. en osaa kuivailla kunnolla, netistä varmasti löytyisi kuvia. mutta semmoinen mikä on kauniin näköinen, itse tehty ja siinä on jokin kaunis ajatus, lause tms. minkä voi ripustaa esimerkiksi peilin päälle ja ilahduttaa itseään joka aamu.
koko perheelle voi tehdä vaikka lasten kanssa yhdessä koristeltuja pipareita tai karkkeja jotka käärii kauniisti yksitellen. menee varmasti. :)