Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuinko turhaan?

Vierailija
03.12.2012 |

Ajauduimme eilen mieheni kanssa keskustelemaan entisistä suhteistamme. Ihan hyvässä hengessä siis, aihe ei ole meillä tabu.

Mies kertoi, että eksänsä ymmärsi häntä tavallaan paremmin kuin minä, koska heillä oli samat harrastukset (moottoripyöräily ja kaikki siihen liittyvä). Tuo jotenkin särähti korvaan joten kysyin leikillisesti, haluaisiko vaihtaa vielä tähän eksään jos hän kerran ymmärsi niin hyvin miehen ajatuksia. Ei kuulemma vaihtaisi, koska heidän suhteensa oli enemmänkin kaverisuhde, mutta haluaisi aloittaa hänen kanssaan uudestaan ystävyyden.

Mitä ajattelisitte tällaisesta? Ei kai tuossa nyt mitään hirveän vakavaa ollut, mutta jäi mietityttämään se, että mies selvästi kaipaa jotain entisestä suhteestaan ja meidän suhteessa on osa-alue, jolla en pysty vastaamaan hänen tarpeitaan kun kerran ex "ymmärtää paremmin".

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva saada edes pari mielipidettä ulkopuolisilta... Olen ajatellut tätä koko päivän ja jotenkin vain tuntuu surulliselta, miehen puheet jotenkin satuttivat.

ap

Vierailija
2/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva saada edes pari mielipidettä ulkopuolisilta... Olen ajatellut tätä koko päivän ja jotenkin vain tuntuu surulliselta, miehen puheet jotenkin satuttivat.

ap

uudestaan ystäviä exänsä kanssa.

Parisuhde perustuu pohjimmiltaan nimenomaan kestävälle kumppanuudelle ja ystävyydelle, joten mitä se mies itse asiassa haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

uudestaan ystäviä exänsä kanssa.

Parisuhde perustuu pohjimmiltaan nimenomaan kestävälle kumppanuudelle ja ystävyydelle, joten mitä se mies itse asiassa haluaa?

No tämäpä tässä juuri huolestuttaa. Ilmeisesti minä en kelpaa miehelle ystäväksi, vaan minua täydentämään tarvittaisiin tuo ihmeellinen ex joka niin hyvin häntä ymmärtää...

ap

Vierailija
4/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisiko miehellesi ok, että sinä alkaisit "ystävänä" tapailemaan sinun exää?"

miehen itsensä mukaan olisi, mutta ei hän tässä tilanteessa voisi muuta sanoakaan vaikuttamatta naurettavalta.

ap

Vierailija
5/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on asioita, jotka olisi kiva jakaa exän kanssa, mitään rakkaussuhdetta en exääni todellakaan halua. Aviomieheni hyväksyisi kyllä ystävyyssuhteeni exän kanssa, mutta käytännössä tällaista ystävyyssuhdetta ei voi tulla enää koskaan, liikaa vanhoja ristiriitoja. Olen tavallaan kateellinen miehellesi, jos hän on väleissä exänsä kanssa. Itse hyväksyisin myös mieheni ystävyyssuhteet exäänsä. En ole epävarma miehestäni, meidän suhteeseen ei kuulu epävarmuus toisen tunteista eikä varsinkaan mustasukkaisuus. Minusta se kertoo enemmän itsestä ja parisuhteen tilasta jos ei hyväksy toisen ystävyyssuhteita, oli ne kehen hyvänsä.

Vierailija
6/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on asioita, jotka olisi kiva jakaa exän kanssa, mitään rakkaussuhdetta en exääni todellakaan halua. Aviomieheni hyväksyisi kyllä ystävyyssuhteeni exän kanssa, mutta käytännössä tällaista ystävyyssuhdetta ei voi tulla enää koskaan, liikaa vanhoja ristiriitoja. Olen tavallaan kateellinen miehellesi, jos hän on väleissä exänsä kanssa. Itse hyväksyisin myös mieheni ystävyyssuhteet exäänsä. En ole epävarma miehestäni, meidän suhteeseen ei kuulu epävarmuus toisen tunteista eikä varsinkaan mustasukkaisuus. Minusta se kertoo enemmän itsestä ja parisuhteen tilasta jos ei hyväksy toisen ystävyyssuhteita, oli ne kehen hyvänsä.

ja haluaisin tuntea samoin! Teoriassa en vastusta ollenkaan ajatusta siitä että mies olisi eksän kanssa tekemisissä, mutta se tuntui pahalta kun hän sanoi että ex ymmärsi näiden harrastusten osalta häntä paljon paremmin kuin minä. Tarkoitan siis että en toivo tuon eksän katoavan maanrakoon ikuisiksi ajoiksi, mutta en pidä ajatuksesta että hänellä olisi mieheeni jollain tietyllä tasolla syvempi side kuin minulla. Haluan olla miehelleni se paras kumppani aina, oli kyse mistä tahansa. Kuulostaako hullulta?

ap

Vierailija
7/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi miehesi haluaa exältä vielä pillua mut sinun kanssa pidemmän suhteen.

Vierailija
8/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia kiinnostaa joku yhteinen asia. Sinun kanssasihan miehesi elää. Ja miehesihän oli oikeassa sanoessaan, että ex ymmärsi häntä tuon harrastuksen osalta paremmin kuin sinä, itsehän sanoit, että sinua ei moottoripyörät voisi vähempää kiinnostaa (kärjistetysti). Ihmisellä voi olla monia ystäviä, toisten kanssa puhutaan jostain muusta kuin toisten. Jos yksi ystävä sattuu olemaan ex, niin se ystävä on varmasti syystäkin ex. Miehesi on kuitenkin valinnut sinut elämänkumppanikseen. Olen siis tuo joka kirjoitti, että hyväksyisin mieheni ystävyyssuhteen exäänsä ja haluaisin välillä jakaa joitain asioita exäni kanssa, mutten voi, mistä olen tavallaan kateellinen miehellesi :)

Vierailija
9/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä hengessä tarkoittaa siis sitä ettei mies saa olla rehellinen vaan pitää keskustella niin ettei nainen vedä hernettä nenään.

Mies kaipaa ystäväänsä joka aikoinaan oli myös rakastettu.

Vierailija
10/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhteesta kaveruuteen? Onko ihan mahdotonta? Tuskin mies sitä pillua muistelee haikeudella, vaan hyvää kaveria harrastukseen, heillä oli varmaan kivaa, mutta mies ei kaipaa enää suhdetta.

Teillä on varmaan hyvä suhde, ja mieskin on tyytyväinen kun kerran sinut on valinnut. Kukaan ei voi olla se 100% täydellinen puoliso toiselle, riittää kun molemmat haluaa olla yhdessä.

Et ois kysyny, eikä miehen ois tarttennu vastata. Mut jos ois jättänny vastaamatta olisit tullut epäluuloiseksi. Olisiko miehen pitänyt valehdella? Eikö miehesi kertonut rehellisesti ja siitä nyt motkotat?

Vierailija
11/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen parisuhteessa tietty erilaisuus ja se, ettei kaikkea jaeta, pitää mukavaa jännitettä yllä.

Vierailija
12/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta hirveän huolestuttavalta, mutta en kyllä itekään tykkäis jos mieheni sanoisi kaipaavansa jotain exältään... Etkö sitten voisi olla enemmän läsnä näissä hänen harrastuksissaan? Sitä en kannata että mies alkaisi kaveerate exän kanssa.

Vierailija
13/13 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta hirveän huolestuttavalta, mutta en kyllä itekään tykkäis jos mieheni sanoisi kaipaavansa jotain exältään... Etkö sitten voisi olla enemmän läsnä näissä hänen harrastuksissaan? Sitä en kannata että mies alkaisi kaveerate exän kanssa.

Kyllä mies saa harrastuksensa pitää ihan itsellään, mua ei moottorihurjastelu kiinnosta ollenkaan :) Mun mielestä ei voi vaatia että kumppani osallistuisi kaikkeen, en itsekään vaadi sitä mieheltäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi