Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen luomiväri ei sovi ruskealle silmälle)

Vierailija
03.12.2012 |

Onko paikalla esim kosmetologia? Mitä luomiväriä kannattaa ruskeasilmäisen välttää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se ei sovi kenelläkkään :D

Vierailija
2/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väriä, mikä olisi suoraan sellainen että ei ruskeille silmille. Riippuu ihan sen ihmisen muusta värityksestä ja tyylistä mikä sopii. Esim. jonkun mainitsema sininen voi olla tummalle ruskeasilmäiselle tosi raikas väri tummien rajausten kanssa, kun taas jollain murretun sävyisellä ruskeasilmäisellä se näyttää räikeältä ja halvalta.

Mä esimerkiksi olen tummanruskeasilmäinen, mustanruskeahiuksinen ja iholtani oliivinvärinen, ja voin käyttää aika rajujakin värejä niin että ne näyttävät hyvältä. Esim. sitruunankeltainen ja tummanharmaa on minulla aika yleinen luomiväriyhdistelmä, samoin harmaa ja tummansininen mustien rajausten kanssa. Juhlatilanteissa myös smaragdinvihreää käytän toisinaan. Mutta olen tosiaan yleisestikin tumma ja värianalyysityypiltäni Tumma Talvi, ei ole ihan kaikkien ruskeasilmäisten värejä nämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni ovat tummanruskeat ja hiukset mustat, tosin nyt värjätty tummanruskeiksi. Iho on aika vaalea, mutta ei nyt normisuomalaisen vaalea. Sanoisin, että hieman "keltaiseen" taittava.

Ap

Vierailija
4/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni ovat tummanruskeat ja hiukset mustat, tosin nyt värjätty tummanruskeiksi. Iho on aika vaalea, mutta ei nyt normisuomalaisen vaalea. Sanoisin, että hieman "keltaiseen" taittava.

Ap

Tuonväriselle sopii tosi monet erilaiset värit, mutta kovin murretut keskiruskea, oliivinvihreät ja sinapinkeltaiset yleensä näyttävät ikäviltä ja tunkkaisilta. Myös liikaa ruskeaa meikissä pitää välttää, tai tulee tylsän näköiseksi kun kaikki on ruskeaa. Itse nuorena käytin melkein aina ruskeita luomivärejä ja usein vielä ruskeaa huulipunaakin, kun ajattelin että ruskea on ainakin luonnollinen sävy, mutta sitten kun aloin kokeilla muunlaisia värejä tajusin kuinka tunkkaisen vaikutelman se ruskea teki. Hyvin tumma neutraali, ei lämmin ruskea, varjostusvärinä kyllä on ihan ok.

Kannattaisi kokeilla ainakin esim. seuraavia luomiväriyhdistelmiä: vaaleankeltainen + tummanharmaa, aprikoosi + mustanruskea, vaniljanvaalea + tumma lila tai minttu+tumma lila. Silmänrajaukseksi yleensä parhaiten toimii musta, tumma harmaa tai mustanruskea, riippuen millaisia luomivärejä on.

t. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän