Onko miehelläsi korvikset?
Minkälaiset? Kuinka monta?
Mun miehellä on teräsrenkaat kummassakin korvassa.
Kommentit (20)
Hän muistuttaa hieman tätä miestä..
Panisin ;)
http://images.sodahead.com/polls/001579859/438962076_Earring20guy_answe…
Oli, kun tavattiin. Industrialit molemmissa korvissa.
Mun miehellä on molemmissa korvissa kahdet renkaat. Mä ne sille joskus halusin lävistää.
Etummaisissa on 3,5mm paksu koru ja takimmaisissa 2mm.
Blackline, kirurginterästä.
vaihtelee blingblingien, renkaitten ja mustien korvisten välillä.
Mun ukolla on semmoset 1.6mm paksut lävistysrenkaat molemmissa korvissa. Sopii oikein hyvin.
Oikeat miehet eivät käytä korviksia.
4mm paksut renkaat, ikää ukolla 43v. Ja sopii tosi hyvin!
nykyisen työn takia ei vaan voi enää pitää niitä.
Omalla miehelläni ei ole korviksia, mutta ehkä tuollaiselle kauluspaitaiselle perusinsinöörille ne eivät sovikaan. Myönnettäköön, että tämä riippuu niin henkilöstä kelle sopii ja kelle ei. Joillekin miehille korvikset sopii mielestäni oikein hyvin ja joillekin taas... Kukin tavallaan eikä se ole muilta pois.
pidä enää korvista, ei ole pitänyt vuosiin.
Minkä ikäisiä miehenne ovat? Siis ihan mielenkiinnosta, koska mielestäni korvikset sopivat usealle miehelle oikein hyvin.
Se on ilmeisesti suomalaisten käsitys tyylikkyydestä.
miehelläni olisi korvikset tai tatskoja. En anna myöskääkn lapsieni ottaa niitä, tekevät sittern mitä tekevät.. Itse reijitin omat korvani hakaneulalla punk-aikoina..
Korvikset yli 30v miehellä on lähinnä säälittävän näköisiä. No, jos tyyli on kuin Tauski Peltosella, niin mikäpäs siinä... :D
Korvikset yli 30v miehellä on lähinnä säälittävän näköisiä. No, jos tyyli on kuin Tauski Peltosella, niin mikäpäs siinä... :D
kellä on samanlainen tyyli, ei kellään! :D Tauski on just sellainen wt-ruumiillistuma. ;)
Ehkei tässä ketjussa loppupeleissä puhuttu korviksista, vaan niistä lävityskoruista. Luulen. Osalle sopii, osalle.
vai käyttääkö joku vielä yhdessä korvassa hammaskorua?
Melko pienestä se on ihmisten elämä ja mieltymykset kiinni. Sinä miellytät varmasti kaikki juuri sellaisena kuin olet. Kiitos tästä.