Huutonetissä varastettua tavaraa?
Myydäänkö huutonetissä varastettua tavaraa? Ihmetyttää, kun olen törmännyt pariinkin myyjään joilla on satoja uusia kohteita myynnissä. mm DVD elokuvia ja pleikkapelejä avaamattomissa pakkauksissa sekä uusia vielä kaupoissa myytäviä muumimukeja. Vai mistä nämä uudet tavarat ovat peräisin?
Kommentit (5)
voi olla töissä jossain, josta saa noita hyvillä henkilökunta-alennuksilla? Ja myy sitten pienellä voitolla eteenpäin?
Olen kanssa miettinyt tota vaihtoehtoa, että tyyppit saa tavaraa halvalla duuninssa puolesta yms. Epäillyttää silti... Taidan jättää suosiolla huutamatta, en halua olla osallisena mahd. varastetun tavaran kaupassa.
joku aika sitten yksi tällainen varastetun tavaran myyjä siellä narahti.
Luotettavalta vaikutti, kaikin puolin.
Kaikesta löytyy kuitti. Ostaa poistoeriä työnsä kautta tyyliin PS3-peli 2 Euroa/kpl ja myy ne sitten huutonetissä. Eläessään ei ole varastanut ainakaan mun tietääkseni. Itseasiassa muumimukeja tuli samaa kautta joskus töihin ylimääräisinä kaupanpäällisinä. Myi ne myös pois. Taidettiin laittaa kirpparille ne, jos muistan oikein.
Mutta varmaan siellä on paljon varkaitakin.
Lueppa eiliset uutiset mistä tahansa netistä - itä-suomalainen aviopari jäi kiinni ao tuotteiden myynnistä. Rikoshyöty n 80t euroa!