Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppisharmitus

Vierailija
30.11.2012 |

Ollut kirppispöytä 2 päivää ja tänään kävin paikanpäällä ja oli myyty yksi tavara ja ehkä yksi vaate. Ylihinnoittelusta ei ainakaan ole kyse.

Blaah..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain pesunukkaa vähäsen. Muttei ole mitään merkkivaatettakaan.

Hinta 70c-1e

Jotain rihkamakoruja 50c tai euron. Naisten paitoja joku 2egee.

Vierailija
2/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin musta aina tuntuu, ettei mitään ole mennyt. Ehkä keksin yhden tai kaksi asiaa, ja sitten tiskillä onkin tieto, että myynti on vaikka 60 Euroa. Kelatessa summaa alan muistaa yhtä sun toista, joka on kadonnut pöydästä. Se aina näyttää siltä, ettei mitään mene.... Kummasti sitä myyntiä vaan aina kertyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kirppispöytä S24 TORI PALSTOILLA.

Blaah..Blaah..Blaah..

Vierailija
4/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kirppispöytä S24 TORI PALSTOILLA.

Blaah..Blaah..Blaah..

Ja tosiaan en kysynyt myyntiä, ehkä voin vielä yllättyä:)

Vierailija
5/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa pöytä nätiksi.

1. Pöytä ei saa olla liian täynnä.

2. Vaatteiden olisi hyvä olla nätisti viikattuna ja ehkä jopa silitettyjä.

3. Sun pitää käydä usein siivoamassa pöytää.

Näin minä olen ainakin lisännyt myyntiäni.

Kaikki sotkuiset kasat kaikottavat asiakkaita.

Vierailija
6/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alentaisin merkittömien vaatteiden hinnat 0,50e kpl. ne ei mene, elleivät ole tosi kauniita muuten. ja naisten paidat 1,50e max. rihkamakorut max 0,50e kukaan ei osta eurolla käytettyjä rihkamakoruja. noi hinnat kun tarkastat ja järjestät pöydn kauniiksi niin kyllä menee enemmän.

Vierailija
7/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alentaisin merkittömien vaatteiden hinnat 0,50e kpl. ne ei mene, elleivät ole tosi kauniita muuten. ja naisten paidat 1,50e max. rihkamakorut max 0,50e kukaan ei osta eurolla käytettyjä rihkamakoruja. noi hinnat kun tarkastat ja järjestät pöydn kauniiksi niin kyllä menee enemmän.

Tai sit täytyy saadaa myytyä melkein kaikki pöydästä löytyvä. Kyllä täällä päin aika tavalla kirppiksillä kovemmat hinnat.

Vierailija
8/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni yleensä 2 viikon myynti 600-800€ ja tili tehdään viikonloppuisin. Lastenvaatteet menee yleensä hyvin jos siistiä

Vierailija
9/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon, ja ma-pe oli myyntiä 25€ eli tasan pöytävuokran verran. Mulla otti tosi pahasti päähän!

Mutta kun maanantai-aamuna menin hakemaan tavaroita ja otin tilin, niin nettosin lopulta reilusti yli 300€ :)

Vierailija
10/10 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoiset (runsaasti pesunukkaa) ei mene kaupaksi, vaikka myisit pilkkahintaan. Itse en ostaisi kovin pesunukkaista vaatetta edes eurolla. Onko merkkivaatetta? Itse suosin enemmän fb-kirpputoreja, vaatteet/tavarat menee hyvin kaupaksi.