Mitä ajattelette 3o v. naisesta, jolla on kaksi korkeakoulututkintoa?
Kommentit (7)
amk-tutkinto (3,5v) ja just täytti 30v. Ihminen, joka ei ole mihinkään tyytyväinen,outo tapaus...
mä olen ylioppilas, ammattitutkinto, kohta kaksi amk tutkintoa ja työkokemusta ja yksityisyrittäjyyttä ja avioliitto (erottu jo) ja lapsi ja uusi mies ja helevetin tyytyväinen elämäänsä ;) ja samaa ikää olen.
Lisäksi olen opiskellut ammatillista lisäkoulutusta siten, että voisin käyttää työssäni erästä sinänsä turhaa " nimikettä" . Minulla on myös kaksi lasta (2v kaksoset). Asioita voi halutessaan tehdä yhtäaikaa =). Ja voin vakuuttaa, että olen vain päättämättömyyttäni ajatunut tähän kaaokseen.
2xyliopistotutkinto ja se reilut 10 vuotta työkokemusta alalta ja kaksi lasta (vuoden ikäerolla) ja nyt olisi tässä äitiyslomalla kirjaproggis meneillään...täytyyhän se aika jotenkin saada kulumaan.
Hyvä juttu usea tienaa paremmin koultettuna.
Itselläni on 2 tutkintoa taideteolliselta alueelta BA ja MA eli alempi ja ylempi korkeakoulututkinto.
Kurinalaisuutta tarvittiin koska tein opiskeluaikana 3 lasta ja olin myös samalla työelämässä. Ei pahemmin olluut vapaa-ajan ongelmia.
Siispä hänen pitäisi fokusoida energiansa nyt työuralle ja vikkelään, ennenkuin jää siinä kelkasta.