Olisitko kateellinen ystävästä, jolla on/joka on..
ihana, todella hyvännäköinen mies. Mies hoitaa lapsia paljon, ei käytä alkoholia, eikä käy juurikaan yökerhoissa tms.
hyvin menestyvä firma ja hyvä rahatilanne. Rahaa matkustella jne.
iso omakotitalo hyvällä paikalla pk-seudulla.
2 lasta (poika ja tyttö).
hoikka ja kaunis
mahdollisuus olla kotona niin kauan kuin haluaa lasten kanssa. Ei siis kiirettä töihin.
Kommentit (5)
olen harvemmin kateelinen mistään. Jokainen kun voi itse päättää mitä elämässään haluaa saavuttaa.
Mun mies on kuin tuo kuvailemasi, muttei korkeasti koulutettu ja saa vain sellaista keskitasoista palkkaa. Ja ei käy ollenkaan yökerhoissa.
Vois se nyt edes vähän alkoholia käyttää.
Mitä tarkoittaa hoikka ja kaunis mahdollisuus?
Koska loppujen lopuksi kuvailemasi on vain pintaraapaisu heidän elämästään. Et ole tonkinut heidän lääkekaappiaan, lapsuusmuistojaan, seksielämäänsä, mahdollisia pettämisiä. Toivottavasti heillä on kaikki hyvin, kuten kuvaatkin. Todennäköistä kuitenkin on, että heilläkin on omat murheensa ja huonot hetkensä, joista ei kannata olla lainkaan kateellinen.
En minä sen miehen kanssa olisi saanut juuri näitä lapsia. Ihan absurdi kysymys.
Rahassa emme kylve ja työttömyyttäkin on ollut, töihin oli minunkin mentävä kun talous oli epävakaa. Ja mies on uudelleenkouluttautunut duunari.
Mutta juuri hänen kanssaan voin puhua ihan mistä vaan ja juuri hänen syliinsä on niin mukava nukahtaa.
Ja juuri häneltä sain nämä kaksi ainutlaatuista lasta, jotka ovat elämäni suurin ilo.
Unohdinko mainita, että minulla olisi ollut mahdollisuus myös menestyvämpään mieheen ja niihin taloihin hyvällä paikalla pk-seudulla. Mielestäni ne seikat yksin eivät riittäneet synonyymiksi onnelle.
Monet tuttavat täyttää nuo kriteerit.