Stalkerit
Onko teitä av-mammoja kukaan stalkannut? onko ollut stalkereita kannoilla ja miltä tuntui ja miten pääsitte heistä eroon? Minulla on ongelmana stalkeri joka aluksi tuli muutaman kerran minua nähtyään kyselemään minua kanssaan jonnekin paikkaan ym. sitten ovelle koputtamaan. pyysin lopettamaan ja lopetti, mutta yhteisen tuttumme kautta oli taas minua kysellyt jonnekin. en tunne kunnolla tuota henkilöä ja minulla on oma elämäni, hänellä omansa. kyseessä naispuolinen, vähän mielenterveysongelmainen ihminen luultavasti. mitä luulette, onko tuo stalkeri tai vainooja ym vai vaan hyvää tarkoittava mutta yksinäinen mt-potilas? ja jos muuttaa toiseen asuntoon niin onko tuollaisilla taipumus muuttaa perästä naapuriin tai tulla kutsumatta uuteen asuntoon ym. Osoitettani en sitten kerro kenelle tahansa kun muuten uuteen asuntoon ja kiellän tuttujakin sitä paljastamasta. ovelle ei ole enää tullut sen jälkeen kun kielsin mutta nyt yritti taas pyytää johonkin omaan juttuunsa nimenomaan MINUA. voi olla että tuo on hyvää tarkoittava ihminen mutta pelottaahan se kun tuolla tavalla lähestytään toista.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (4)
nyt on kyseessä ihan toisenlainen ihminen. ei mikään Down.
ihan noilla perusteilla lähtisi stalkkeriksi epäilemään, jos on oveltasikin pysynyt poissa, kun käskit.
nyt on kyseessä ihan toisenlainen ihminen. ei mikään Down.
Downit ei sua sitten enää kiusaa tai pomota siellä kerhossa?
Terve assi! Onko stalkkerisi Down?