En oikein tykkää aamuvuoroista, mulle ei sovi 05.30 herääminen..
No, on siinä se hyvä puoli, että sitten olen kotona klo15 mutta silti, lämpimästä sängystä ylös pääseminen kun säkkipimeää on tuskaaaaaa!!
Kommentit (16)
Nautin aamun yksinäisestä hetkestä kynttilänvalossa ennen muun perheen heräämistä. Ei mitään vaikeuksia.
moneltako meette nukkumaan? Jos kukkuu klo 23 asti onkin taatusti aamulla väsynyt. Ihminen ei yleensä nukahda heti vuoteeseen mentyään, vaan uni tulee vasta jonkin ajan kuluttua. Jos nukahtaa vaikkapa klo 23.15, ehtii nukkua vain 6h 15min. Se on ainakin mulle ihan liian vähän.
Te, jotka heräätte puoli kuudelta: moneltako meette nukkumaan? Jos kukkuu klo 23 asti onkin taatusti aamulla väsynyt. Ihminen ei yleensä nukahda heti vuoteeseen mentyään, vaan uni tulee vasta jonkin ajan kuluttua. Jos nukahtaa vaikkapa klo 23.15, ehtii nukkua vain 6h 15min. Se on ainakin mulle ihan liian vähän.
Olen herännyt viimeiset 15 vuotta 5.30
Nautin aamun yksinäisestä hetkestä kynttilänvalossa ennen muun perheen heräämistä. Ei mitään vaikeuksia.
Joillekin se 5:30 herätys voi tarkoittaa kiirelähteö, jolloin ei rauhallisista kynttilänvaloaamuista ehdi nauttia.
Olisitko valmis nousemaan vaikka klo klo 5, että saisit nuo hetkesi?
teen usein myös tuplavuoroja sairaalassa, eli menen klo 7.30 ja pääsen 20.30 ja aamulla sama rumba alusta. Voin sanoa että ON raskasta. Vapailla onkin sitten pakko vaan maata ja hoitaa kotityöt ja lasten asiat.
teen usein myös tuplavuoroja sairaalassa, eli menen klo 7.30 ja pääsen 20.30 ja aamulla sama rumba alusta. Voin sanoa että ON raskasta. Vapailla onkin sitten pakko vaan maata ja hoitaa kotityöt ja lasten asiat.
kun myöhään heräät mä herääb 04.30
enkä nuku ollenkaan!!! Voitinksmä?
Herään 5:30 ja tosin osittain siitä syystä, että kerkiän nauttimaan aamuhetkistä. Sarastusvalo on voittamaton apu heräämisessä. Illalla menen nukkumaan 22-22.30.
Ajan tunnin suuntaansa töihin.
Mutta olen jo tottunut herätykseen ja ajamiseen joten asian kanssa ei ole ongelmia. Teen tätä osittain hyvän palkan takia ja osittain sen, että pidän työpaikastani paljon. Sekin auttaa, ettei ole lapsia.
jonka mukaan yli 65% suomalaisista ovat aamulla unta kaipaavia, se on ihan sisäsyntyinen biologinen kellojuttu.. Silti Suomikin on "rakennettu aamuvirkkujen mukaan". monet
Aamulla unta kaipaavat ovat ihan todella pirteitä ja aivan virkeitä illalla yhdeksältä tai kymmeneltäkin, vaikka olisivat olleet umpiväsyneitä aamulla ja pitkään päivälläkin ja valvoneetkin koko päivän aamssta iltaan. Millä siinä sitten menee nukkumaan yhdeksän jälkeen???
Kadehdin luonnnostaan aamuvirkkuja. Mulle on aina iltavuorot sopineet kans paremmin mutta perheen kannalta - plääh
illantorkku ym. Itse olen ns.aamuihminen ja se tuottaa välillä sitten hankaluuksia, kun teet vuorotyötä. Ja ikää kun tulee enemmän niin huomaa, että illalla aikaisin nukkumaan meneminen vielä korostuu.
Pimeys toki antaa kaikelle vielä oman osviittansa:)
Ja kyllä täytyy sanoa että on todella rankkaa! Pakko vaan yrittää jaksaa lasten takia... Nyt jo kuudes vuosi menossa.