Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojistani kasvaa kurittomia ja villejä kakaroita. Ei jaksa kasvattaa

Vierailija
25.11.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ovat ihan normaaleja poikia, itse olen rauhallinen tapaus ja kakaroiden riehuminen tuntuu hurjalta.

Vierailija
2/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan parhaani mukaan, vaan enpä saa apua muilta tahoilta kun kaikkialla keskitytään lapsen "ihanuuteen" ja muuhun nami-namiin. Joo, onhan se ihana, kun aikuinen antaa jakamattoman huomionsa...vaan kun esim. koulussa näin ei tapahdu ja sitten tulee turpiin muille.

Kaikki on kuulemma periaatteessa hyvin niin kauan kuin "lapsi ei itse häiriinny käytöksestään eikä ajattele että hänessä on jotain vikaa". Joo, aivan- paskat muista ihmisistä ja ihan tervehän tuollainen väkivaltainen riehuja onkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sitä ihan normaalina poikalasten nujakointina, en puutu ellei ihan verissäpäin hakata.

Vierailija
4/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmiin...

Vierailija
5/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin niistä kriminaaleja kumminkaan kasvaa, puolensa osaavat pitää.

Vierailija
6/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painivat, miekkailevat, hakkaavat, taistelevat kaikin tavoin.

Mutta muiden kanssa ja muualla ovat kaveripiirin rauhanomaisimmasta päästä. Saavat kiitoksia sovittelevasta asenteestaan aikuisilta (opettajat, hoitajat).

Mutta kotona on helvetti valloillaan, koko ajan toistensa kimpussa, verta tulee milloin mistäkin.

Alan nyt vasta oivaltaa että kyllä se tosiaan kuuluu veljesrakkauteen, voimia mitellään ja taistellaan. Se kuuluu kasvamiseen. Sitten huolestun kun alkavat muita käsitellä samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan