Nub theory - olen sekoamassa
No niin, tässä se tulee. Olen raskaana (17 viikkoa) ja todella kiinnostunut siitä, kumpi on tulossa. No, löysin In-gender -sivuilta Early Ultrasound Prediction -osion, johon voi lähettää kuvia np-ultrasta ja siellä arvioidaan, kumpi on tulossa. Minäpä lähetin kuvan ja sain vastauksia - ja ne povasivat samaa sukupuolta kuin mitä meillä jo ennestään on. Ennuste tehdään "Nub theoryn" perusteella (sikiön jalkojen välissä on uloke, jonka kulma kertoo tarkastikin, kumpi on tulossa). Kaikki olisi ollut hyvin, mutta kuvittelin raskausoireista, että meille olisi tulossa toistakin sukupuolta ja voin nyt tosi pahoin... Kivittäkää vaan, mutta oikeasti olen itse hankkinut itselleni aivan kauhean ahdistuksen - etsin netistä kuvia/ keissejä, jotka kumoaisivat teorian kohdallani. Niitä vain ei löydy, koska merkit ovat niin selvät. Olen tosi yllättynyt reaktioistani, en alunperin toivonut erityisesti kumpaakaan sukupuolta, mutta nyt tämä asia ajaa minut hulluuden partaalle... Lapsi on toinen ja viimeinen meille, näillä mennään. Tilasin viikon päähän ylimääräisen ultran yksityiselle, jotta saisin rauhan sielulleni... tnnetteko teorian, mitä ajattelette?
Kommentit (8)
miksi tällaista lähdet selvittämään nyt? selvitäpä itsellesi ensin se asia mikä tässä jutussa sua noin voin ahdistaa?
eihän kukaan voi määritellä syntymän lapsen sukupuolta itse etukäteen!!!!
Tai alat kinuamaan mieheltä sitä kolmatta sitten kun toinen on syntynyt.
No, lähdin selvittämään asiaa ensin ihan huvikseni, tein joitain leikkimielisiä testejä, jotka lopulta veivät minut ko. sivuille. Lähetin kuvan ihan huvikseni ja sainkin jotenkin valmistautumatta tarkkoja vastauksia (tyhmää, I know...). Olin odottanut jotain ympäripyöreää, mutta sainkin yksimielisiä arvioita ja argumentteja. Tutkin teorian taustoja ja aika tarkka on - Suomessa tätä ei juuri tunneta ymmärtääkseni, mutta jenkkilässä yleisemmim käytetty. Olin eh´kä valmistautumaton kuulemaan tarkkoja arvioita ja yksimielisyys oli niin suuri, että pasmat menivät sekaisin.
ap.
Oikeastaan piti siis kysyä, tunteeko joku teistä ko. teorian ja mitä mieltä olette siitä?
ap
Mikä tässä oli niin idioottimaista...?
Meillä on 3 lasta samaa sukupuolta eikä haittaa yhtään. Päinvastoin se on aivan super mahtavaa! Huolesi on ymmärrettävä, koska kaikki maailmassa melkein hokee sitä miten perhe on perhe vasta kun on tyttö ja poika. Kaikki kysyy tytön jälkeen "tuleeko poika" ja pojan jälkeen "tuleeko tyttö". Todellisuudessa se on vaan semmoinen typerä hokema. Äidin rakkaus ei tuijota sukupuoleen, tulet sen huomaamaan :) Onnea raskaudesta, nauti siitä!