Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon valkoisia hiuksia tummien seassa

Vierailija
23.11.2012 |

Mikäs kaikki voi olla syynä tähän, muuten hyvin tummat hiukset mutta viidennes suunnilleen niistä valkoisia. Ikää 35 vuotta. Auttaako joku tuote tähän? Lisäravinteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee laittaa vaaleita raitoja, jolloin niitä harmaita ei niin helposti huomaa, kun moni luulee niitäkin raidoiksi - sinne ne hukkuu tekoraitojen sekaan. Ei myöskään tarvitse niin usein olla raitoja tekemässä kun taas juurivärjäys pitää tehdä lähes joka kuukausi. 

Vierailija
2/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei värjää. Minun harmaat ovat ihan hopeanvärisiä, ihan niinkuin jotain kuusenkoristetta olisi ripoteltu tukkaan, omasta mielestäni hillittömän cool. Lasten mielestä ei :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais valkoisen tukan. Terv. 46v

Vierailija
4/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä alat vanhentua. Toi juttu on sun geeneissä eikä siihen auta kuin hiusten värjäys.

Vierailija
5/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ihmiset alkaa tosi usein harmaantua jo tuossa iässä, mulla oli puolet jo harmaita kolmevitosena. Aloin jo kolmekymppisenä värjäämään kestovärillä kerran kuussa, koska ei sitä siinä iässä vielä halua näyttää harmaapäiseltä mummolta.

Vierailija
6/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tummat hiukset, melkein mustat. Siinä 35vuotiaana alkoi tulla harmaita hiuksia tohon otsan ylle. Aluksi nypin niitä pinseteillä pois, mutta kun niitä on nykyään aika paljon niin käyn värjäyttämässä niitä parin kuukauden välein.

Lisäravinteet ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi