Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan 3v pojan uskomaan, että kun minä leikin hänen kanssaan, niin minä määrään?

Vierailija
22.11.2012 |

Siis että minä määrään mitä me leikimme ja mitä leikissä tapahtuu, jos poika haluaa minun leikkivän kanssaan? Esimerkiksi tänään puistossa kun leikimme sellaista, että keräsimme yhdessä käpyjä mukanamme olleeseen muovikassiin, niin poika yllättäen keksi, että kassiin ei enää saa laittaa lisää käpyjä ja alkoi heittelemään minun kassiin laittamiani käpyjä pois sieltä sanoen, että en enää saa laittaa käpyjä kassiin. Koska minä olen pojan äiti, niin poika ei tietenkään saa komentaa minua vaan minä komennan poikaa. Niinpä minä jatkoin tyynesti käpyjen laittoa kassiin, mutta sitten poika sai kamalan raivokohtauksen ja hyökkäsi kimppuuni lyöden ja potkien minua. Lapset eivät tietenkään saa tehdä sellaista, joten minä työnsin pojan väkisin pois kimpustani, jolloin poika kaatui mahalleen kuralammikkoon ja jäi siihen itkemään kun minä jatkoin käpyjen keräämistä kassiin sanoen, että "Koska sinä olet tyhmä etkä osaa leikkiä kunnolla niin minä en leiki enää sinun kanssasi ikinä".

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nyt ainakin sen av-mamman aika painua pehkuihin?

Vierailija
2/2 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän