Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei h...i millaisia ihmisia tuolla taapero-puolella taas on kommentoinut mm. Greenin esikoisenpaivahoitokysymysta. Eraskin katsoo asiakseen ilmoittaa, etta kaikki lapset on

Vierailija
02.12.2005 |

hoidettava kotona, mutta käy itse kyllä töissä ja vie päivähoitoon oman 1v8kk vanhan lapsensa! Rahanahneusko iski? Jos kerran lapsen paras paikka on omasta mielestä kotona, niin miksi pirussa ei sitten jättäydy kotihoidontuelle, kun sitä vielä tuon ikäiseltä saa?

Minä ainakin vien lapseni päivähoitoon, kun hän täyttää 3 vuotta, olinpa sitten töissä tai en. Jos en ole töissä, niin osapäiväisesti. Kun kerran ei yli 3-vuotiaan kotihoitoa arvosteta, käytettäköön sitten yhteiskunnan arvostamia päivähoitopalveluita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ymmärränkö oikein, sinä teet valinnat lapsesi elämän suhteen toisten ihmisten arvostusten perusteella?

Vierailija
2/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun kerran ei yli 3-vuotiaan kotihoitoa arvosteta, käytettäköön sitten yhteiskunnan arvostamia päivähoitopalveluita.

[/quote]

"

Mitä tarkoitat tällä lauseella?? Siis sinä arvostat, mutta muut eivät ja siksi lapsi hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa tulla vinkumaan tänne että " ne siellä taapero-puolella plaaplaa" xD

Vierailija
4/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Kun kerran ei yli 3-vuotiaan kotihoitoa arvosteta, käytettäköön sitten yhteiskunnan arvostamia päivähoitopalveluita.

"

Mitä tarkoitat tällä lauseella?? Siis sinä arvostat, mutta muut eivät ja siksi lapsi hoitoon?

Vierailija
5/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naurettavaa tulla vinkumaan tänne että " ne siellä taapero-puolella plaaplaa" xD

Vierailija
6/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritisoijankaan oma toiminta ole niin ylevää, että kannattaisi morkata toisen valintoja.

Yhteiskunnasta vielä sen verran, että kyllä, se tavalla tai toisella vaikuttaa meidän kaikkien toimintaamme ja valintoihimme. Minulle kyllä ihan muutenkin riittää kolme vuotta kotiäitiyttä. Ihan pientä en halunnut viedä hoitoon, mutta ymmärrän kyllä senkin, jos joku vie.