Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppi yli 40-vuotiaille:

Vierailija
18.11.2012 |

Missä iässä olet kokenut olevasi parhaimmillasi

a) ulkonäöllisesti

b)kokonaisena pakkauksena joista kumpikaan ei pahempi

c)pelkästään viisastunut kaikesta, eli et enää kaunis, etäkä fiksukaan kaikessa.

d)jotain muuta, mitä haluat anoa mistäkin iästä tms? sana vapaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä olet kokenut olevasi parhaimmillasi

a) ulkonäöllisesti

b)kokonaisena pakkauksena joista kumpikaan ei pahempi

c)pelkästään viisastunut kaikesta, eli et enää kaunis, etäkä fiksukaan kaikessa.

d)jotain muuta, mitä haluat anoa mistäkin iästä tms? sana vapaa.

a) 32-38 -vuotiaana. Olin nuorena itse asiassa aika ruma ja lihava ja homssuinen.

b) 35 -

c) En ole vielä tätä tasoa saavuttanut. Pidän itseäni vielä kauniina nimittäin, ja miehenikin pitää. Hänen mielestään itse asiassa olen nyt vasta kauneimmillani mutta minusta en, on kyllä jo vähän ryppyjä naamassa ja harmaata hiuksissa.

Vierailija
2/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) 19-25

B)35-42

c) en ole kokenut

d) olen onnellisin iässä jota kulloinkin elän, kun olen päässyt eroon teini-iästä, nuoresta aikuisuudesta ja kolmenkympin kriisistä, joka iski 27-vuotiaana. Olen mielestäni kaunis ja fiksu, vaikka en parasta A-luokkaa missään näistä. Nautinelämästäni ja itsestäni enkä näe loppua tälle. Vielä parempi olo on 5-kymppisenä sekä ja 60-70 -vuotiaana. Mitä nyt olen äitiäni ja ystäviäni katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Hieman alle 40-vuotiaana.

b) en ymmärrä kysymystä. Mikä ei ole pahempi kuin mikä?

c) Olen edelleen paljon kauniimpi kuin alle 20-vuotiaana, etenkin verrattuna samanikäisiin. Se on kyllä totta, että en enää luule olevani niin älykäs kuin nuorena.

d) sanon niille, jotka kokevat olleensa nuorena muihin verrattuna rumia: kannattaa odottaa ikääntymistä. Yli 50-vuotiaana ei tarvitse kuin olla normaalipainoinen, niin on paremman näköinen kuin 50 % samanikäisistä naisista. Vartalolla alkaa tämän ikäisenä olla enemmän merkitystä kuin aiemmin, kun kaikilla näkyvät jo kasvoilla ikääntymisen merkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi