Millainen oli eka kertasi? =)
Siis neitsyyden menetys.
Itse olin 17v, selvinpäin ja miehen sängyssä. Ei sattunut ja oli hirveän jännää ja ihanaa samaan aikaan. Eli ei mitään hirveetä täältä suunnalta.
Kommentit (4)
Nykyinen aviomies ja lapseni isä. 15-vuotiaana 5kk seurustelun jälkeen ekan kerran. Miehelle ei kylläkään ollut eka kerta, mutta mulle oli. Monta kertaa yritettiin ennen kuin uskallauduin, mies ei milloinkaan painostanut, minun tahtiin edettiin. Sattuihan se. Ihan kamalasti. Sitten kun lähti sujumaan, sitä tehtiin useaan kertaan päivässä. Se oli ihanaa aikaa. Ja on toki edelleen, mutta erilailla. Tapahtuneesta 5 vuotta.
Lakkiaispäivän jälkeisenä yönä se tapahtui. olin 19 v ja kännissä kuin käki. Kovasti halusin päästä neitsyydestä, mutta en oikein muista siitä muuta, kuin että sattui niin pirusti.
Mua parivuotta vanhempi kaveri tuli jo muutamalla työnnöllä ja lupauksestaan huolimatta touhusi ilman kortsua, koska mulla oli paikat sen jälkeen ihan sotkussa. Ei todellakaan tee mieli muistella omia hölmöikyjään näin jälkikäteen.
18-vuotiaana ehkä viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. olin päättänyt löytää poikaystävän ja päästä neitsyydestä. muistan että olin päällä ja ei sattunut koska olin voimistelija ja venytykset valmistelee paikat.
ei ollut kivaa tai tyydyttävää ja mies oli ällö. ehkäisydtä en muista mitään, toivottavasti oli kondomi edes.
voi kun olisi ymmärtänyt pysyä kaikkea muuta, mutta ei sisään -linjalla kauemmin tai menettänyt neitsyyden edes jollekin kiinnostavalle.
niin monet miehet on surkeita sängyssä, se on ainakin ehtinyt 20 vuoden aikana tulla selväksi.
hetkellisesti tunsin jopa ihan nautintoa. Olin tuolloin muistaakseni 16v. (kait täyttämässä juuri 17v.) ja kumppanina oli joku ruotsalainen merimies (siis laivaston tyyppi).
Ihan selvispäiten oltiin ja jännitti kyllä ihan älyttömästi.