Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa, surettaa, masentaa, panettaa, olen yksin kotona, juon viiniä ja katson Dirty Dancingiä

Vierailija
16.11.2012 |

Että sellanen ilta mulla tänään. Rakkaallanikin on taas mielenkiintoisempaa tekemistä. Terv. säälittävä luuseri :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah! Kuulostaa ihan mun viime perjantain toisinnolta! Vitsit kun ihanaa TUNTEA, olla nainen, tietää mitä haluaa, eikä olla vain turta ja ikävystyä arjen harmaudessa (vaikka seuraavana aamuna onkin nolo ja harmaa olo). Dirty Dancing on mitä parhainta seuraa! Vitut ukoista, niitä kiinnostaa hetken verran ja sit oma napa menee kaiken edelle. EI jaksa kärttää huomiota moiselta. Teen itse itseni onnelliseksi katsomalla hikisiä elokuvia, soittamalla sitä musiikkia, mikä saa minussa kaihon päälle, tekemällä sexyeleitä itselleni peilin edessä, lähettelemällä toiveitani ilmaan, lopuyöstä soittelemalla epätoivoisia kännituherruspuheluita ja olemalla muutenkin tosi hehkee. EI se ole säälittävää.

Vierailija
2/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ripustaudu liikaa häneen. Viikonloppuisin tykkäisin olla hänen kanssaan, mutta kun ei näytä olevan silloinkaan aikaa minulle. Minulla on joitakin kavereita ja harrastuksiakin, mutta joskus olisi kiva istua viikonloppuna iltaa ihan kotona ja vaikka rakastella. No onneksi on Dirty Dancing, viini ja suklaa. :(

ap

Jos hänellä ei ole sinulle koskaan aikaa, pitäsikö sinun katsella josko löytyisi joku muu joka osaisi arvostaa sinua ja sinun seuraasi enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän lähtee jonnekin menoihinsa tai työmatkoille, tosin ei hän koko aikaa ole menossa, että onhan siinä eroa tietenkin. En yhtään tunne oloani epämukavaksi, koska tiedän kyllä että han palaa aina minun luokseni. Haluaa aina palata minun luokseni.

Vierailija
4/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi et katon Sinkkuelämää. Kivasti menee elämä tässä hukkaan kun ei ole seksiä eikä rakkautta. Ihan kuin oisin jo vanhainkodissa... :(

Vierailija
5/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän lähtee jonnekin menoihinsa tai työmatkoille, tosin ei hän koko aikaa ole menossa, että onhan siinä eroa tietenkin. En yhtään tunne oloani epämukavaksi, koska tiedän kyllä että han palaa aina minun luokseni. Haluaa aina palata minun luokseni.

Pakko myöntää, että nautin itsekin suuresti omasta ajasta, kun hän on poissa, mutta kun tätä tapahtuu joka helvetin viikonloppu. Tänään iski vain tällanen naisellinen melankolisuus ja kaipais vaan vähän miehistä läheisyyttä edes yhtenä perjantai-iltana. Höpsö olen, mutta onneks tää Dirty Dancing pelastaa. ;) ap

Vierailija
6/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikas parempi kuin lasi viinia ja dirty dancing!!!

Vierailija
7/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PULLO viiniä plus noi muut härpäkkeet.

Vierailija
8/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis 2 lasia viiniä, dirty dancing, pari palaa suklaata ja sitten lihaksikas, suihkunraikas mies tulis kotiin ja rakastelis mua koko yön.

Vierailija
9/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis 2 lasia viiniä, dirty dancing, pari palaa suklaata ja sitten lihaksikas, suihkunraikas mies tulis kotiin ja rakastelis mua koko yön.

että mun mies tulis biletysreissuilta suihkunraikkaana kotiin. Mieluummin tunkkaiselta baarinhajulta löyhkäten niin tietäis että on baarissa ollut.

Vierailija
10/15 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet punkkupullosta odottaa jääkaapissa. Yksin hengailen tämänkin illan. On vähän kipeä olo, niin ei jaksa minnekään lähteä. Mies ei ole taaskaan kotona. Eilen hän palasi niin myöhään, että olin jo nukkumassa. Heräsin sitten siihen hänen kanssaan katsomaan töllöä vähäksi aikaa. Hän tosin istui ainakin 2 metrin päässä minusta. En saanut seksiä, kun oli niin väsynyt. Taitaapa jäädä haaveeksi tänäänkin. Eipä ihme, että naista vituttaa, kun ei koskaan saa. Terv. ap

Vierailija
11/15 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää kaikki valmiiksi ja jätä se samalla tyylillä miten kohtelee(?) näemmä sua. Eli ilmoitat vaan jonakin päivänä miten hommat etenee ja sitten teet niin. Sähän menet hukkaan tuossa, koska parhaillaan sulla voisi olla joku jonka kanssa tehdä jotain mukavaa yhdessä tai viettää vaan tavallista kivaa koti-iltaa yhdessä.

Vierailija
12/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä ilta meni näin, mutta vastaisuudessa kannattaa jättää viinit korkkaamatta (alkoholi pahentaa masennusta) ja tehdä jotain muuta kuin töllöttää tv:tä (passivoi), esim. lue selfhelp-kirjallisuutta tai aloita jokin käsityö tai askartelu.

Rakkaaseen ei kannata ripustautua, sulla pitäisi olla omaa elämää ja onnen aiheita ilman häntäkin. Jos ei ole, korkea aika alkaa hankkimaan!

Vierailija
13/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko fifty shades of grey selfhelp-kirjallisuuteen?

Vierailija
14/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihmettelin viikonloppuisin, jouluna jne., miksi oikeastaan edes seurustelen, kun pitää olla silti olla yksin.

Vierailija
15/15 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ripustaudu liikaa häneen. Viikonloppuisin tykkäisin olla hänen kanssaan, mutta kun ei näytä olevan silloinkaan aikaa minulle. Minulla on joitakin kavereita ja harrastuksiakin, mutta joskus olisi kiva istua viikonloppuna iltaa ihan kotona ja vaikka rakastella. No onneksi on Dirty Dancing, viini ja suklaa. :(

ap