Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten ämmien hymykin on ihan kamala.

Vierailija
16.11.2012 |

Suomalaiset ämmät hymyilee tosi tyhmästi. Suu muikeena ja varma ilme päällä. Tosi ruman näköistä. Kaikissa kuvissa samanlaisia.Tylsiä nasaaliäänisiä ämmiä. Kommentoit tätä jollain tavalla mut eipä haittaa. Siitä ei pääse mihinkään että ämmät on suomessa värittömiä, tylsiä, nasaaliäänisiä, rumia, tympeitä ja saatanan tyylittömiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pidän suomalaisista naisista. Ei sillä, että niissä muunkaanmaalaisissa olisi mitään vikaa.

- Mies

Vierailija
2/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ämmät hymyilee tosi tyhmästi. Suu muikeena ja varma ilme päällä. Tosi ruman näköistä. Kaikissa kuvissa samanlaisia.Tylsiä nasaaliäänisiä ämmiä. Kommentoit tätä jollain tavalla mut eipä haittaa. Siitä ei pääse mihinkään että ämmät on suomessa värittömiä, tylsiä, nasaaliäänisiä, rumia, tympeitä ja saatanan tyylittömiä.

Mikäs homo se sielä huutelee??Toisaalta homotkaan ei oo noin typeriä,että haukkuisivat naisia.Taidat reppana olla joku äijä joka on juuri saanut pakit ja itse on niin tyylitön/väritön/harmaan sävyinen hippiäinen tai sit in vaan väärät vehkeet miehellä .

Vierailija
4/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada pakit tämä herra :)

Vierailija
5/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada pakit tämä herra :)

Vierailija
6/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on suomalainen ja sillä ainakin on maailman kaunein hymy.

Vierailija
7/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ry.a, ryppyinen, tylsä, tyylitön. Ei mahda mitään.

Vierailija
8/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun hymyä kehutaan kaikkialla :) Hymyni tuo kuulemma valon pimeäänkin huoneeseen :)

*Lähtee selvittämään kansalaisuuttaan*

Vierailija
9/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olen saanut kokonaisen sairaalaosastollisen miehiä rakastumaan itseeni ihan vain hymyilemällä. Mutta eipä minusta muuten juuri iloa olekaan. =P =D

Vierailija
10/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisenä kun kukaan ei lämmennyt iskuyrityksilleni.

Vierailija
11/11 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset