Kehittelen päässäni aloituksia av:lle. Muita?
Esimerkiksi eilen kirjailin mielessäni pitkät pätkät siitä, miten mies hoitaa vauvaa. Teen tätä usein ja yleensä aloitukseni käsittelevät jollain lailla parisuhdetta. Harvoin kuitenkaan julkaisen näitä oikeasti, koska en edes kaipaa neuvoja tai halua herättää keskustelua.
Tekeekö kukaan muu tätä?
Kommentit (6)
keksin kanssa koko ajan ja mietin mielessäni, miten muotoilisin mahdollisimman raflaavasti, että osa repisi pelihousut
ja mietin että kukaan muu näin pöljä.
Aika heikkoa kun pitää keskustella av:n kanssa yksin ollessaan. Taitaa olla se kuuluisa hulluuden ensimmäinen merkki :D
En kirjoita niistä asioista tänne, joita pohdin ihan oikeasti. En edes kuvittele kirjoittavani.
Ihan tosi tosi idiootti. Tarinasta pitää aina muuttaa sukupuoli, puolison sukupuoli, lasten sukupuolet, iät, oma ikä, onko naimisissa vaiko ei, ja koko kysymyksen sisältökin. Varmuuden vuoksi, koskaan ei ole liian varmaa.
Parempi tosiaan että et edes kuvittele kirjoittavasi!
Kyllä välillä mietin, tulisiko jostain asiasta hyvä av-aloitus. Monesta ei tule.
Mutta jos on vaikka joku ajankohtainen tapahtuma, tulee heti mieleen, että mitähän mieltä ne on av:lla tästä. Jos ei ole ketjua niin tulee avattua.:)
En kirjoita niistä asioista tänne, joita pohdin ihan oikeasti. En edes kuvittele kirjoittavani.
Mä kyllä olen kirjoittanut jotain ihmissuhdeaiheisia aloituksia, joita olen pohtinut. Mutta: ihmissuhde on loppujen lopuksi aika monitasoinen juttu, se, kuinka kykenee jonkun ongelman kuvailemaan tänne, voi olla vain yksi osa kokonaisuudesta.
Toisekseen ihmiset, jotka vastaavat tänne, reagoivat omalla tavallaan, jotkut tietysti tahallisen provosoivasti. Aika monet eivät välttämättä kykene samastumaan juuri siihen minun ongelmaani, vaikka ketjuun kommentoivatkin. He vain kertovat, mitä heille sattuu tulemaan asiasta mieleen. Aina pitkäkään vastausketju ei tuo minulle uusia näkökulmia. Kyllä se joskus voi tuoda.